Gå til innhold

forumtroll???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager? Gidder virkelig foreldre og sitte i timevis på div forum og dikte opp falske innlegg???

Jeg er helt sjokkert!

Kan noen forklare meg hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Fødselspermisjon og en sovende baby pluss mor uten liv..? :P

Skrevet

Hvorfor gidder du bruke din dyrbare "foreldretid" til å prøve å forstå sånt? Har du virkelig ikke noe bedre å ta deg til???

Jeg er helt sjokkert!

Skrevet

Det kan jo og være yngre folk uten barn da. Hvem som helst kan bli med her.

Skrevet

hælladussan: du burde få deg ett liv!

Jeg kikker innom her i ny og ne, og har merket meg at debatten om troll har rast.

Det virker som om du ikke ser noe spes i å trolle her??

Skrevet

jeg har et liv, men er lei av å være i permisjon nå!!!!

Da er det deilig å sitte her å kjase litt på morran, men engelen min sover! har akkurat lagt ut en tråd på småbarn 0-1 år, som jeg gjerne vil ha meningen din på!!! =)

Eller så var jeg litt frekk i svaret mitt over her, men akkurat som deg blitt litt lei av visse typer innlegg her. =) er jo bare å overse trollene????? Er jo ikke så vanskelig!

Beklager på det dypeste (",)

Skrevet

Og du kjære anonoym er her ganske ofte du og,,,! Få deg et liv!!!!

Skrevet

Helt enig med HI, skjønner ikke denne trollingen. Fatter ikke humoren i det hele tatt. Like meningsløst som fotball, og jeg blir irritert hver gang jeg skjønner at jeg har brukt flere sekunder på å lese enda et trolleinnlegg. Jeg svarer aldri på de, men de opptar plass og tid og jeg skulle virkelig ønske at fenomenet forsvant herfra. Jeg liker Dib og anonymsidene til vanlig, men er nå så lei at det blir sjeldnere og sjeldnere besøk hit.

Skrevet

De eneste innleggene som kan ha en viss verdi her inne, er nettopp disse "trolle"innleggene. Fritt for utflod, middagsmat og andre trivielle saker og ting.

Skrevet

Like meningløst som fotball.......? God sammenlikning...NOT! greit nok at jeg ikke liker fotball, men jeg er da oppegående nok til å forstå at andre kan like det... Mosjon, samhold, lek, opplevelser +++++++

Skrevet

Ja i dag gjør jeg det! Hvorfor? Jeg digger diskusjoner, driter i hva det er om også :) Trenger dessuten skrivetreningen så ikke fingerne er helt ute av kontroll når jeg begynner på jobb igjen. Og til syvende og sist våker jeg over en 4 bent som bare sover, så jeg er bundet til å sitte her og jeg kjeder meg!

Forklaring forstått? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...