neste*gang Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Jeg er alltid den heldige vinner av venninner som ringer og sier... blir du med ut eller blir du med på kino eller blir du med på etellerannet.. og fristen er: om to timer... ALLTID.. og jeg ble til tider sur fordi jeg syns de kunne sagt det litt før eller dagen før osv.. og så skjer det pinadø når jeg får barn og.. "vi har tenkt oss dit nå" kommer dere og? og jeg blir fortsatt sur.. kunne jammen fått beskjed litt før. begynner jammen å lure på om at de gir så kort frist fordi de egentlig ikke vil ha oss der, men "de har nå sagt fra" hvordan inviterer dere? og hvordan liker dere invitiasjoner...?
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har ei venninne som intiterer ca en mnd i forveien..... DET er irriterende det! Kan jo ikke si nei da liksom!!!! Hvor mange gidder å planlegge et tur på kafe en mnd i forveien liksom!!! He he he, en liten utblåsning fra meg der ja..... Sorry Jeg mener vel at en mellomting mellom min og din venninne er greit?? Noen ting som kino o.l. er det jo grei å ta litt på sparket, men litt større ting, middager o.l er det jo greit å ha avtalt et par dager i forveien!
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Jeg liker å planlegge. Men kjenner jo til folk som tar alt på sparket. Disse vennene dine, de har kanskje ikke barn? Slik at de ikke forstår det med planlegging og barnevakt og sånt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Det har hendt 2 søndager på rad nå som jeg har våknet til denne sms'n " Hei, vi skal til sverige nå. Båten går halv 10, blir dere med???" Emme.... Men altså, et par dager i forveien er greit da Men 10 minutter før? Neppe
Verbena Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Jeg er liker helst å planlegge i god tid i forveien, siden jeg stortsett alltid skal ha med meg to apekatt gutter! Men det blir ofte til at ting blir gjort spontant. Plutselige telefoner med "skal vi ta oss en tur på kino bare vi jentene?" "har du tid til en tur på kafe" "det er så fint vær i dag så vi tar med ungene på tur i skogen, vil dere være med?" er helt normalt her i huset. Heldigvis er vi sånn hele gjengen, så det er ikke noe problem. Når vi skal få til noe sammen jeg og de to venninnene mine som vi er mest med, så MÅ vi planlegge litt fordi at de er alenemødre og jeg har ny samboer som jobber turnus. Så det skal litt til for å få det til å klaffe. Men har vi plutselig muligheten så blir det noen spontane ting gjort der å. Skjer ofte at det blir litt sånn, hei har du å tid i dag da møtes vi i byen så fort vi kan da. Og neste buss går om 5minutter. Er egentlig de turene som er best! =)
Villa Perlesukker Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Jeg synes det er herlig å ta ting på sparket. Slik vet man jo aldri hvordan uken fylles og jeg liker spesielt godt min beste venninne som jeg innimellom kan ringe på dagen og avtale grilling med på ettermiddagen. Jentekvelder er ofte litt mer planlagt og det liker jeg også slik ettersom man da må fikse barnevakt etc. Når ting ikke passer så blir det heller beklager det går ikke men har ikke hatt problemer med det.
The Bad Gal Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Vi er ikke kjempeflinke å planlegge, så vi er truende til å sende en slik "vi tenkte oss til Sverige, kjører om halvannen time, vil dere henge på?"-sms. Ikke fordi vi ikke vil ha noen med, tvert om, men vi bestemte oss akkurat og skyndta oss å spørre noen med det samme. Regner jo ikke akkurat med at alle har dagen åpen og kan bli med, men man vet jo aldri! Kanskje har de lyst og har mulighet, og da er det jo kjempegøy å ha spurt. Blir de ikke med, så gjør ikke det noe. Her i gata hos oss er det litt slik. Man finner på noe spontant, og så spør man naboene(med unger) om de vi bli med; enten ut å ake, grille, på stranda, til Sverige, hoppeloppeland osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå