Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Går det an? Han holder hodet så høyt oppe at han får overvekt og triller rundt på få sekunder. Når kan man skille mellom å tippe/trille rundt, og snu seg? Eller er det dette som er å snu seg? trodde det var normalt rundt 4 mnd alder?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Han tipper nok bare over ennda. Min gjorde ogsaa dette naar han var bare en mnd gammel, men det er ikke kontrollert, har ikke balansen saa da er det lett og bare tippe over. Tror det er rundt 4 mnd de begynner aa snu seg ja, noen sikkert litt foer, andre senere. Min lille var 4,5 da han snudde seg fra rygg til mage, det er det som er det vanligste, litt senere begynner de aa snu seg fra mage til rygg.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Det er lett å la seg imponere av egne barn:) Dette er ikke snuing, bare så det er sagt. Med snu menes å snu seg aktivt selv fra rygg til mage:) Jobber på helsestasjon, så dette har jeg erfaring med. Men likevel, ungen din er jo rasende flink sikker da :) Kos deg videre med gullet ditt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå