LettBris Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Er det vits i å gå på 3D ultralyd når man er 32 uker på vei? Noen med erfaringer?
:) ! Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Jeg var på 3d ultralyd i uke 25. De anbefalte helst fra uke 24-26. Det er vel uke 32 som er siste frist tror jeg, men de sa at da begynte det å bli så trangt at det ble ikk noe bra bilder desverre!
Kikki_med_nr3 Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Om du har boka "Et barn blir til"av Lennart Nilsson og Lars Hamberger (eller har mulighet til å få lånt den), vil du på s. 172-173 se mange fine bilder tatt med 3D-ultralyd fra uke 32-38. Det er veldig delte meninger om hva som er det beste tidspunktet for 3D. Jeg synes i hvert fall at bildene i boka er fine:) Jeg var på 3D i uke 28, og ble ikke skuffet:) Hvordan barnet ligger kan derimot ha noe å si. Lille tulla vår lå med ansiktet mot morkaka, med ryggen ut mot magen min, og derfor fikk vi ikke noen frontbilder av ansiktet. Men mange nydelige profilbilder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå