guttogjentemamma;-) Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Ungene er veldig glad i yoghurt og får maks en om dagen. Er superstreng på det siden jeg vet at det er en del sukker i det. De eneste gangene de får mer enn en, er når de er syke og ikke orker annen mat. Men, nå har jeg begynt på karbohydratredusert kosthold og derfor blitt anbefalt yoplait 0,1%. Kan ungene spise det? Eller er det bare for de under 3 år som ikke bør ha det? I går hadde vi kun den igjen i huset og vår eldste på 5,5 år fikk den til kvelds med kornblanding i. Hele leggingen ble en helt annen opplevelse, han var meget rolig og det var bare kos. Når han har spist Litago er han betydelig mer aktiv. Det er uansett aldri problem å få han til å sove;-) Jeg har også en snuppe på 3,5 år som også er glad i yoghurt. Prøver nå å finne ut av hvilken yoghurt som er best til barn og inneholder minst mulig sukker.
....mammatilto... :))) Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 jeg kjøper yoghurt naturell og har i flytende honning,rosiner og bananer ... det er kjempegodt :-) av og til så blir det litt kornblanding også
August gull Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Safari! Uten tvil! Denne er litt fastere i konsistensen, så de griser ikke så lett Best i test også. Syns Litago sine smaker sukker jeg?
....mammatilto... :))) Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 http://www.klikk.no/foreldre/article331960.ece Her sere dere testens vinnere :-))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Danonino bruker vi til junior her..
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Hvorfor kan du ikke bare gi de naturelle? Evt med noe bær og nøtter i om de syns det smaker for lite? Naturelle yoghurt er ikke tilsatt sukker. Yoplait 0,1 er vel full av søtningsmiddel, alle de barneyoghurtene er stappfulle av tilsatt sukker. Jeg mener naturelle er bedre og skjønner ikke hvorfor folk ikke bruker den?
Gjest ->>- Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Naturell. Yoplait-yoghurtene er gufne og slimete.
Gulosten™ Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 Hahaha, nå fikk jeg jaffal ikke lyst på jåggert!! Urk :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå