ede Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 I går kveld da jeg var på do oppdaget jeg lyst blod på papirer. Kom noen spro i løpet av natta, og nå er det litt mer. har lette mens smerter og litt vondt i korsryggen. Er i uke 6+1. Er sååå bekymret. Noen med gode erfaringer tiltross for blødning?
TG77 Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Hei, huff dette er ikke enkelt! Jeg oppdaget litt blod på papiret etter jeg hadde tisset i går. Det kom noen dråper til etter dette, men veldig lite. Jeg er 6+3, og ble ganske bekymret sånn med en gang. Siden det sluttet å komme, kastet jeg bekymringene og håper det bare var litt sensitive slimhinner. Jeg har vært ganske tett i nesen i flere uker nå, og de siste dagene har jeg sett at disse slimhinnene også lett blør når jeg snyter meg. La oss håpe det er slimhinnene som tuller med oss. Ellers så blir jeg sliten i korsryggen hvis jeg sitter eller går formye. Kan det være noe slik hos deg også? Er du fortsatt bekymret, bestill deg en (privat) tidlig UL. Det vurderer jeg. Fortsetter det å blø, synes jeg du skal gå til legen. Lykke til, håper det går bra for oss alle!
Beibi2014:) Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Hei... Vet hvordan du har det nå. Les tråden UL idag, til oppmuntring:)
ede Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2010 Takk og takk! Hva skulle jeg gjort uten dere? Er nå litt roligere etter at det har gitt seg litt utover dagen. Men har vært på toalettet 100 ganger og sjekket..Huff så slitsomt! Nå skal jeg hvile litt og bare tenke positivt! God himmelsprett til alle!
smaajento2 Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 tror du kan ta det helt med ro.. sist gang jeg var gravid, fikk jeg slike blødninger i uke 6 + - å disse varte faktisk frem til jeg var 4 mnd... tok hcg plodprøver for å sjekke om disse steg eller sank... å di steg... fikk også tidlige ul i uke 11... så gå til legen å be om hcg prøver, å en henvisninge til tidlig ul... så slipper du å bekymre deg mer en du trenger lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå