Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Kan sove litt lenger enn vanlig, har mange planer her i huset nå som vi har fri en liten uke sammen. Mandagen går jo bort da hehe.. Gleder oss veldig til den også da!! Hva planer har dere for laaanghelga??
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Her blir det ikke noen langhelg på meg;) Mannen er borte, ungene må være hos besteforeldrene, og jeg har jobb torsdag og fredag. Har fri i helga da, men har foreløpig ingen planer.
mozell Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Ingen konkrete planer, bortsett fra at jeg må prøve bunaden min i god tid før mandag....så jeg har sjans å tråle klesskapet (evt. klesbutikkene) etter alternative 17.mai-klær Samboeren jobber fredag, ellers kunne jeg tenkt meg en tur på hytten. Jaja, jeg og ungene kunne jo reist en tur da..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2010 Jeg skal og prøve bunaden min, men er redd det blir noen andre klær.. Er nok ikke kommet langt nok ned enda.. Har en svart bukse, hvit topp å røde pensko jeg tenkte jeg kunne ha..
Lene~mor til tre Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Ja det blir deilig Imorgen skal vi på tivoli om været blir bra, uansett vær skal vi iværtfall ut på resturang å spise middag samens med mamma og samboeren hennes + min søster Fredag skal vi begge jobbe, det samme på lørdag og søndag også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå