Gå til innhold

Middag imorgen, Kristi Himmelfartsdag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står her og lurer på om jeg skal lage kjøttkaker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om vi ikke blir innvitert på middag hos mamma, så blir det kanskje kjøttkaker her og.

Ungene skal være hos mamma på formddagen, så jeg håper jo at når jeg kommer å henter de, så får vi middag før vi drar;)

Skrevet

Ja hvorfor ikke? :)

Vi skal ut å spise på resturang imorgen så derfor hvet jeg ikke hva det blir enda ;)

Skrevet

kjøttkaker er jo godt :) Hmmm..jeg lurer på om....... kanskje vi også skal ha det:)

Skrevet

Kjøttsuppe eller lapskaus. Har invitert mine foreldre, søsken med samboere og barn, besteforeldre, kjæresten og hans foreldre + søster. Føler for å lage noe enkelt da, og mamma kommer og skreller grønnsaker med meg, så da går det greit:)

Kjøtter er jo kjempegodt:) Heldig du som kan det. Mine blir alltid rare, enda jeg følger oppskriften:p

Skrevet

men har bestemt meg for å lage en Kvæfjordkake:) NAMMM....

Skrevet

Kyllingen står i ovnen =)

Skal lage salat, ris og saus til.

Skrevet

Vi har hatt steikt fiskemix, woka grønsaker (gulrot, søtpotet, rettich og sjarlottlauk i stavar/båtar), og så tynne spaghettinøster til. Kjempegodt, og enno bedre fordi det ikkje var eg sjølv som laga det :o)

Skrevet

Ble ikke kjøttkaker her.. Hadde for mye å gjøre og var så fint vær at måtte jo nyte det. Så får lage det en annen dag:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...