Gjest Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Hei. Jeg vet at symtomene kan gå og komme som de selv ønsker og vil. Jeg var ufattelig kvalm og svimmel i 1 uke (når jeg fikk vite om graviditeten). Da var jeg 5 uker + og -. Idag er jeg 6+4 og har "savnet" kvalmen og svimmelheten.. Er det noen som vet hvorfor de har forsvunne så raskt? Er litt svimmel enda, men er blitt mye flinkere å spise før jeg blir sulten.. Må jo ofte på do og svetter som en..ja..
Neminas Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Det samme har skjedd med meg også. Jeg er i uke 9+7 og hadde kvalmen fra uke 6 til uke 8, men nå er den helt borte. Men kan væl si at jeg tror at det kan være fordi jeg har begynt å spist regelmessig, drikker godt med veske, spiser frukt og passer bedre på hva jeg spiser. Svimmelheta har jeg kun av og til.
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Takk Hadde en liten blødning for snart 2 uker så var jo livredd at jeg hadde fått en MA uansett om blodpørven har vist normalt i ettertid av blødningen/spottingen. Ja, det er vell samme for meg. Drikker og spiser mye regelmessig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå