Gå til innhold

Flere med 17.mai pyntede barnehagebarn her i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke fritt for at det ble en liten tåre i øyenkroken når jeg sendte 4-åringen avgårde i dag.

Så spent og gleden stod i taket her hele morgenen:-)

Gleder meg til å se på de i formiddag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal snart dra avgårde! Han har gått med flagget her siden han stod opp :)

Men nå er det feiring uten foreldre, så får ikke sett noe da.. Han kommer nok til å kose seg =)

Skrevet

Jepp, og jeg gleder meg! Guttungen er ferdig dressa opp og 2 åringen min står og griner etter penkjolen sin allerede :-)

Skrevet

Hihi, så søt:o))

Så morro å se den ekte gleden hos barn:))

Skrevet

ups... må de pynte seg også? Jeg var jo sjeleglad for at jeg husket å lete frem flagget i går, og at jeg faktisk fant det.... Så spørs det om far har greid å sende det med da... Nu vel, her er poden bare 22 mnd så skjønner jo ikke stort av det uansett.

Ha en fin feiring, husk kamera! :-)

Skrevet

Det er både 17 mai feiring og fotografering i barnehagen idag. Men pynter de ikke, det er jo barnehagen.

Veslejenta går som alltid i kjole så er jo litt stæsja opp, men guttungen har bare vanlig bukse og genser.

Flagg og fløyte har de derimot med seg :o)

Skrevet

Sendte avgårde to søte små som gledet seg veldig.

Snuppa på 3,5 år hadde prinsessekjole! etter eget valg.

Hun får egentlig ikke lov å gå med den i barnehagen, men det betyr så mye for dem og en gang gjør jo ikke noe. Blir den ødelagt har hun likevel en fin dag;-)

Poden på 5,5 hadde på hvit skjorte og slips etter eget ønske.

Det siste han sa før han la seg var at "jeg gleder meg til 17.mai i barnehagen"

Flagg og fløyte var også med.

Skrevet

Ja, guttungen har skal ha sånt i dag. Men vi har bare et sett med penklær til ham så jeg tar ikke sjansen på å ødelegge det i dag. Han klarer å få hull i alle bukser nemlig. Han har på vanlige klær, men har med flagg. :)

Skrevet

Jepp:)

Jeg kunne dessverre ikke være med, men var oppe grisetidlig og bakte kake, hadde strøket flagg og klær i går kveld.

Pyntet henne og satte sløyfe i håret før hun dro med pappa og besteforeldre:)

Jeg får se på bildene senere:( Hadde et par forpliktelser som ikke kunne endres.

Skrevet

Feirer deres barnehager 17.mai i dag? Vi har ikke noe sånt. Det hørtes jo kjempestas ut!

Vi skal gå med barnehagen med fane i toget på 17.mai da, så da feirer vi jo på ordentlig.

Håper alle småtroll koser seg med forhåndsfeiring i dag. Så stas for de små!

Skrevet

Søren og... har ikke kledd han opp eller sendt med flagg. Glemte av hele greiene, og han har på seg en joggedres... Veldig festlig da! I tillegg glemte vi nissefesten i vinter. Jaja, han får sikkert en kjekk dag fordet om!

Skrevet

Mom2Two: Kan tenke meg snuppa var nydelig! Hun er virkelig et av de nydeligste barna jeg noensinne har sett. En skjønnhet er hun! Tenke meg hun er fin med sløyfe i håret sitt..

Her er flagg, fløyte og trompet også med.

Mordi: Har de gått enda da? Kan du ikke dra i bhg med klær og flagg?

Blir sikker en fin dag likevel..

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...