Twintipp og himmelblå Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Det er ikke fritt for at det ble en liten tåre i øyenkroken når jeg sendte 4-åringen avgårde i dag. Så spent og gleden stod i taket her hele morgenen:-) Gleder meg til å se på de i formiddag!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Skal snart dra avgårde! Han har gått med flagget her siden han stod opp Men nå er det feiring uten foreldre, så får ikke sett noe da.. Han kommer nok til å kose seg =)
Zitro Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Jepp, og jeg gleder meg! Guttungen er ferdig dressa opp og 2 åringen min står og griner etter penkjolen sin allerede :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2010 Hihi, så søt:o)) Så morro å se den ekte gleden hos barn:))
blomstre Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 ups... må de pynte seg også? Jeg var jo sjeleglad for at jeg husket å lete frem flagget i går, og at jeg faktisk fant det.... Så spørs det om far har greid å sende det med da... Nu vel, her er poden bare 22 mnd så skjønner jo ikke stort av det uansett. Ha en fin feiring, husk kamera! :-)
It's all about me Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Det er både 17 mai feiring og fotografering i barnehagen idag. Men pynter de ikke, det er jo barnehagen. Veslejenta går som alltid i kjole så er jo litt stæsja opp, men guttungen har bare vanlig bukse og genser. Flagg og fløyte har de derimot med seg )
guttogjentemamma;-) Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Sendte avgårde to søte små som gledet seg veldig. Snuppa på 3,5 år hadde prinsessekjole! etter eget valg. Hun får egentlig ikke lov å gå med den i barnehagen, men det betyr så mye for dem og en gang gjør jo ikke noe. Blir den ødelagt har hun likevel en fin dag;-) Poden på 5,5 hadde på hvit skjorte og slips etter eget ønske. Det siste han sa før han la seg var at "jeg gleder meg til 17.mai i barnehagen" Flagg og fløyte var også med.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 Ja, guttungen har skal ha sånt i dag. Men vi har bare et sett med penklær til ham så jeg tar ikke sjansen på å ødelegge det i dag. Han klarer å få hull i alle bukser nemlig. Han har på vanlige klær, men har med flagg.
Mom2Two Skrevet 12. mai 2010 #9 Skrevet 12. mai 2010 Jepp:) Jeg kunne dessverre ikke være med, men var oppe grisetidlig og bakte kake, hadde strøket flagg og klær i går kveld. Pyntet henne og satte sløyfe i håret før hun dro med pappa og besteforeldre:) Jeg får se på bildene senere:( Hadde et par forpliktelser som ikke kunne endres.
rima Skrevet 12. mai 2010 #10 Skrevet 12. mai 2010 Feirer deres barnehager 17.mai i dag? Vi har ikke noe sånt. Det hørtes jo kjempestas ut! Vi skal gå med barnehagen med fane i toget på 17.mai da, så da feirer vi jo på ordentlig. Håper alle småtroll koser seg med forhåndsfeiring i dag. Så stas for de små!
Mor di! Skrevet 12. mai 2010 #11 Skrevet 12. mai 2010 Søren og... har ikke kledd han opp eller sendt med flagg. Glemte av hele greiene, og han har på seg en joggedres... Veldig festlig da! I tillegg glemte vi nissefesten i vinter. Jaja, han får sikkert en kjekk dag fordet om!
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2010 Mom2Two: Kan tenke meg snuppa var nydelig! Hun er virkelig et av de nydeligste barna jeg noensinne har sett. En skjønnhet er hun! Tenke meg hun er fin med sløyfe i håret sitt.. Her er flagg, fløyte og trompet også med. Mordi: Har de gått enda da? Kan du ikke dra i bhg med klær og flagg? Blir sikker en fin dag likevel.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå