Gå til innhold

Gravid?! trodde jeg hadde fått mensen jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet positiv med cb digital idag 1 dag etter IKM, Trodde mensen kom mandag, men blødningen stoppet opp så da begnte jeg å lure, 1. pp - hadde ikke troa på at det skulle gå, så dette var en overraskelse gitt

symptomeme (ikke mange)

- hormonell - skjelte ut sjefen i går

- ømme bryster 1 dag - 1 uke før IKM, og generelt større

- kviser på haka (er det et tegn?)

- kjenner at det er "noe" i magen

-ellers ingenting

Lykke til dere andre, jeg gårover til 1. trimester

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!!!

Så koselig å høre at noen blir gravide her inne :)

Jeg venter også i spenning, hadde en 2-dagers blødning på dag 26 i syklusen (syklus på 35-40 dager) og føler at noe er annerledes i kroppen + stikninger i puppene av og til. Tør ikke teste foreløpig for egentlig tror jeg kroppen kanskje lurer meg siden jeg bare er i 1pp. Får vente og se om mensen kommer......

Lykke til videre!

Klem fra meg

Skrevet

Tusen takk! fikk nesten sjokk når jeg så pregnant 1-2 weeks på cb digital i morges.etter å ha lest om de ulike gravidsymptomene (som jeg ikke hadde) + blødningen rett før IKM var jeg sikker på at det ikke skulle bli januarbaby. håper det går fint, og nå var jeg klar etter kjip MA i desember. Lykke til og håper mensen ikke kommer for deg:-)

Skrevet

Er selv litt spent, for min menstrasjon stoppet også opp. Har også fått en del små kviser på haka, noe som er uvanlig for meg.

Skal kjøpe en test i morgen. Den burde slå ut dersom jeg er gravid, siden jeg er 7-8 dager over ikm

Gratulerer så masse!!! Kos deg med den voksende magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...