Lossie Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 testet positiv med cb digital idag 1 dag etter IKM, Trodde mensen kom mandag, men blødningen stoppet opp så da begnte jeg å lure, 1. pp - hadde ikke troa på at det skulle gå, så dette var en overraskelse gitt symptomeme (ikke mange) - hormonell - skjelte ut sjefen i går - ømme bryster 1 dag - 1 uke før IKM, og generelt større - kviser på haka (er det et tegn?) - kjenner at det er "noe" i magen -ellers ingenting Lykke til dere andre, jeg gårover til 1. trimester
C....I wanna be mum to three Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 GRATULERER!!!!! Så koselig å høre at noen blir gravide her inne Jeg venter også i spenning, hadde en 2-dagers blødning på dag 26 i syklusen (syklus på 35-40 dager) og føler at noe er annerledes i kroppen + stikninger i puppene av og til. Tør ikke teste foreløpig for egentlig tror jeg kroppen kanskje lurer meg siden jeg bare er i 1pp. Får vente og se om mensen kommer...... Lykke til videre! Klem fra meg
Lossie Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2010 Tusen takk! fikk nesten sjokk når jeg så pregnant 1-2 weeks på cb digital i morges.etter å ha lest om de ulike gravidsymptomene (som jeg ikke hadde) + blødningen rett før IKM var jeg sikker på at det ikke skulle bli januarbaby. håper det går fint, og nå var jeg klar etter kjip MA i desember. Lykke til og håper mensen ikke kommer for deg:-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Er selv litt spent, for min menstrasjon stoppet også opp. Har også fått en del små kviser på haka, noe som er uvanlig for meg. Skal kjøpe en test i morgen. Den burde slå ut dersom jeg er gravid, siden jeg er 7-8 dager over ikm Gratulerer så masse!!! Kos deg med den voksende magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå