Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Nevøen min har bursdag i morgen, og da lurte han på om ikke jeg kunne bake sjokoladekake til ham, noe jeg selvfølgelig sa ja til. Kaken ble bakt, og skulle pyntes i dag.. Midt i pyntingen kom jeg plutselig på at eksen min er sammen med en annen tante til nevøen min(puh..), og ble helt rar, så jeg greide å knøvle den øverste delen av kaken til så den revnet i tre deler.. Den gled på glasuren, så når ser kaka ut som den er laget av bursdagsbarnet selv.. Har ikke tid til å bake en ny heller.. What to do?? Kan jeg ta med kaken og si at den er litt mislykket, men god alikevel, eller står jeg opp klokken seks i morgen for å bake kake?..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Selvfølgelig står du opp klokka 6 i morra (5 om nødvendig) enhver nevø fortjener en perfekt kake.
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Bruke en formue hos baker hansen eller stå opp klokka seks (og helst glemme ekser for en stund)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Du står opp kl 6 for å bake:) Tenk om hun andre også baker? Da har hun din eks + en nydelig kake;)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Hehe..Jeg vil ikke ha min eks, jeg har en perfekt mann.. Har ikke alle ingrediensene for å bake en til, så da må jeg vente til Rema åpner klokken 7 i morgen!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Baker Hansen baker dessverre ikke like god sjokoladekake som meg, så da hadde det blitt en skuffet nevø! :/
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Det er jo sant.. Hmm.. Jaja, da er det ingen vei utenom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå