Gå til innhold

Nå er jeg stygg..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siste linken funker ikke...

hva det går i???

Skrevet

Får bare opp den ene linken, men uansett.

slutt å heng ut monajenten, og andre brukere.

Skrevet

Fjern mellomrom.

Så siklerotte er kapabel og ingen av dem er sikkert "for real", er det teorien? Javel, og så. Hvis ingen av dem har med andre å gjøre her i virkeligheten er det ikke store greiene.

Skrevet

Oh djeez, er det virkelig mulig å være så stalker at du finner frem tråder fra 2008?

Jeg har kontakt med både Siklerotte og Kapabel, og den ene er et år eldre enn den andre, i tillegg til å ha ett barn mer. Hva er det egentlig du prøver på?

Ja, du er på bærtur. Og du burde virkelig få deg en hobby. Begynne å hekle eller noe.

Skrevet

Nå er ikke jeg hi, men har tenkt det samme. Og har du møtt noen av dem annet enn på nett?

Skrevet

Hvilken rolle spiller det for deg?

Skrevet

Skjønner ikke poenget ditt? Det var da ikkke noe galt her, bare lit voldsomt med komplimenter til hverandre da! Mener du at det er en med to nick som svarer seg selv?

Nei, du mener at monajenta snakker med samme person, bare at de har to ulike nick i de to trådene?

Hva så?

Skrevet

Hva er det du prøver å si HI?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hehe, vel, gratulerer - du har klart å finne frem et innlegg som vitner om min skremmende fjortistilstand i 2008! Jeg er stolt.

Rent bortsett fra det må du, Frøken Detektiv, gjerne tro at du har funnet en revolusjonerende link som beviser at jeg har operert under både det ene og det andre nicket. Det gleder meg i så tilfelle å se at jeg har en evne til å være veldig mange steder på samme tid, og samtidig få unnagjort veldig mye, og det er jo en bragd i seg selv!

Hvis det gleder deg mer kan du sikkert google og finne lignende innlegg jeg kan ha skrevet til andre brukere fra nickene mine Alva, Palmesus, Patetica, Verbena og Ranveig R, blant annet - det tar på, men målet mitt er å være hele dibs aktivitet.

Koz&Klemz <3 <3

Skrevet

HI

Velkommen tilbake.

Jeg er ingen stalker.

Jeg har derimot glimrende hukommelse.

Detektivarbeidet tok ca 1 minutt.

Ha en fin dag :-)

Gjest sug lut
Skrevet

Siklerotte,

Det er klart det er noe som ikke stemmer her, det skjønner jo alle. Nå blir jeg gretten og føler meg forbigått. Hvorfor er du ikke meg da? Men det er greit, er det sånn det skal være så kan jeg være noen andre. Så det.

Antikoz&antiklemz <3<3<3

Skrevet

Hahaha...godt jobba HI. Ser kanskje ut som Monajenten har en hel haug med nick. Tror faktisk hun snakka med seg selv i de to trådene. Pussig at Siklerotte plutselig stakk innom...

Skrevet

Linkene til 8.56 er to helt andre linker....

Skrevet

uffameg trist sak. stakkars monajenten. dette er vel hennes "spenning" i hverdagen å operere under mange forskjellige nick.

Skrevet

ingen bombe dette. Har visst det lenge :))

Skrevet

Ingenting som forundre meg lenger når det gjeld personlighetene her på DIB. : \

Skrevet

Disse 3 personene har jo ulikt brukernummer eller hva det heter uansett så de er ikke samme person! Idioter!

Skrevet

Åhhh, du naive lille fjolle! Du får ulike brukernummer ved å opprette flere profiler med forskjellige mailadresser.

Skrevet

Det må være slitsomt å være jente-jente og ha masse jenter som venner. /uvenner.. Dette er jo bare tragisk HI.

Jeg er glad jeg har mannfolk som venner!

Skrevet

Javel, paranoide lille frøken detektiv.. hvem bryr seg uansett.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ah, trodde jeg var logget på med Monajenten-nicket mitt da jeg skrev med Sug Lut-nicket, men det får så bare være. Håper jeg har husket å logge inn som Monajenten nå i det minste, men noen ganger blir det litt mange nick å sjonglere mellom, og man glemmer seg fort bort! Ja, det var jeg som skrev alle trådene til mitt eget nick, Monajenten, men det står jeg for.

KOZEMOZEOVERDOZE, nok en gang.

Skrevet

Jeg har ingen flere nick nei, så det trenger dere ikke tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...