Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Begynner på den til uka, for da reiser gubben på sjøen. Er lettere å holde seg til dietten da Dere som har prøvd, hvor mye gikk dere ned på den?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Jeg gikk ned 3 kg på en uke, mannen 5. Hadde store problemer på slutten. Kastet nesten opp av suppa. Klarer ikke stangselleri den dag idag. Er 3 år siden.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Hehehe...huff... er redd jeg kommer til å bli drittlei av suppa :S Mamma laga den i dag, bare for å prøve, og ho sa den var god da HI
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Denne finnes med og uten nudler... selvfølgelig er nudler godt i suppe men blir ekle når de blir liggenede så ønsker du nudler, kok opp dette til hver gang og ikke ha det oppi med resten av suppa. Utenom dette, ikke ta for mye kryddder... hele sykehusmixen har lett for å gi halsbrann, derfor rolig med krydderet:) Utenom dette fungerer det kjempe, bare husk at noen bare går ned de første 3dgr... det er ikke vits i å fortsette flere dager viss du ikke tar av mer da...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Jeg holdt ut en uke, da orket jeg ikke mer av den suppa. Den er god, altså, men du blir så ufattelig lei at du nesten kaster opp. Jeg vet dessverre ikke hvor mye jeg gikk ned, for vi har ikke badevekt, men jeg merket på klærne at jeg gikk ned uansett :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 det er BARE tull. Selvfølgelig går du ned i vekt da kroppen ikke får i seg på langt nær så mange kalorier som ellers, og i tillegg blir tilført store mengder fiber. Mye av vekten du vil gå ned er vannvekt, og du vil gå like fort opp igjen etter endt "kur". Er ønsket å gå varig ned i vekt, er en generell kostholdsomlegging, samt økt mosjonsnivå eneste løsning. Det finnes ingen snarveien, annet enn at du lurer deg selv. Grunnen til at denne dietten blir kalt for sykehusdietten er visstnok at den skal ha blitt brukt på sykehus for pasienter som trenger ekstremt rask vektnedgang før fedmeoperasjon, der det er uviktig at det er en varig løsning, da det er fedmeoperasjonen i seg selv som er "endringen". Skal du på tross av at det er noe tull på denne dietten, må du ihvertfall ikke falle for de modererte versjonene, der husmødre har funnet på at litt nudler og potet eller brød og banan kan være et lite supplement. Men helt alvorlig talt - ikke gidd!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #8 Skrevet 12. mai 2010 Jeg gikk ned 5 kg på den,men lærte mye om kroppen min og mat. Jeg dør faktisk ikke selv om jeg ikke spiser brød,middag og slikt. Jeg overlever på suppe og frukt. Det hadde jeg aldri trodd,hehe
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #9 Skrevet 12. mai 2010 Til deg lengre opp her... søk på sykehusdietten på google så finner du den
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #10 Skrevet 12. mai 2010 At den er effektiv tviler jeg ikke på, men den er ikke spesielt sunn. Selv raste jeg ned 9 1/2 kilo på en uke. Jeg så avmagret ut og var trøtt hele tiden. Hvis du skal gå varig ned i vekt er nok livstilsendring et mye bedre alternativ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå