Amalie82 Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Hvordan er det å holde dette rent? Har såå lyst på!
Gjest irismor Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 MARERITT!!!!! Hadde ikke barn, men gubbe og to golden retrivere. Utgjør det samme spør du meg :-) Gubbe, bikkjer og flossteppe hørte ikke sammen og det blir vel ikke noe bedre med barn ;-) Uansett hvor mye jeg støvsugde, banket, ristet og tørket/vasket (med klut) ble det aldri rent. Valget ble tilslutt teppet eller gubben og bikkjene. Så da ble det teppet som måtte vike.
erteposen + 4 Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Fungerer dårlig med dyr og små barn mht. renhold. Jeg har bare babyer, og er glad den gamle hunden min ikke er her.
Amalie82 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2010 Det finnes noen tepper som ikke er fullt så langhårede som enkelte andre. Hvilken type har dere?
Ugl@ Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Frarådes på det sterkeste. Hadde det før, var et mareritt. For det førte så røyta det vanvittig...og det er håpløst å få rent hvis det søles i, noe man må regne med når man har barn og dyr i hus...det kostet å sende det til rens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå