Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 hvilke program var det? Skal sjekke nett-tv...... Spiser for det meste raw sjokolade......... Sjokoladeprinsens sunne sjokolade er foresten i butikkene nå!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Barneslaver, kidnapping, mord osv i kakaoindustrien.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Ja, så lenge sjokoladen er sunn er det vel ikke så viktig at barn må ofre livet for at dere skal få den...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Virkelig skremmende, men blir vel neppe et tema som engasjerer mye her inne. Her er det mer "er dere ikke enig i at jeg burde få meg noe godt nå" - tråder som gir respons dessverre.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Ja da burde du jo tenke på det hvis dere gir barna varm kakao på vinteren. FY
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Boikotter allerede Nestle av mange andre årsaker enn dette og ser nå at jeg nok må utvide mitt engasjement.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #10 Skrevet 11. mai 2010 Dette er nok dessverre noe de fleste her inne glatt velger å lukke øynene for.
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #11 Skrevet 11. mai 2010 Mye av sjokoladeindustrien er også bra og det er mange småbønder som er helt avhengige av sjokoladen for å ha mat på bordet og råd til å sende ungene på skole. Løsningen er neppe å boikotte sjokolade som produkt, men for eksempel ved å kjøpe fair trade sjokolade kan man bidra til å få de store produsentene som Nestle og Craft til å innse at folk faktisk bryr seg om hvordan sjokoladen lages!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå