Mom2Two Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 .. hvorfor synes dere det er greit? Jeg tenker ikke på å komme 15 min for sen til et middagsselskap eller en fest, for det er vel mer normalen og det foretrukne også for vertene. Jeg tenker mer når man alltid kommer 15, 20 eller 30 min (eller mer) for sent til å møte en venninne et eller annet sted f. eks. Hvorfor er det greit? Har du det travlere enn andre? Tenker du over at du bruker av andres tid?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Det er vel ikke sagt at man syns det er greit selv om man ofte kommer for seint? Jeg er ofte sein, det betyr ikke at jeg syns det er greit, jeg syns ikke at jeg har det mere travelt enn andre, at min tid er mere verdt osv. Jeg er bare veldig dårlig på å planlegge, være effektiv osv. Synes alltid det er flaut å komme for seint. Jeg Tror ikke at man automatisk mener at det er greit selv om man kommer for seint ofte.
Mom2Two Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Men lærer man ikke da? :-p Når du har kommet for sent en million ganger, er det ikke bare å starte 20 min før liksom? ;o)
Fjerteberte Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Her i huset kommer vi alltid for sent til ting...Men det er ikke pga meg! Det er på grunn av min kjære sambo. Uansett hva vi skal så kommer vi forsent. Selv om jeg lyver på tidspunkt vi skal være hos folk og feks sier 30 min før, ender vi opp med å komme forsent. Jeg fatter ikke hva han driver med- det er litt sånn " skal bare" og "må bare". Imens sitter jeg og 2 barn helt klare og venter...og har gjerne gjort det en stund. Han er den eneste jeg vet om som kommer til å komme forsent til sin egen begravelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå