Gå til innhold

Noen som har tatt opp fag for å forbedre vitnemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å ta opp noen fag som privatist da tenkte jeg samfunnslære og nyere historie og kanskje norsk. Er det vanskelig å lese selv? Jeg har ikke råd til å betale for undervisning...det er dritt dyrt jo.

Hvordan gjorde dere det og hva kostet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok opp alle de fagene du nevner + matte og naturfag. Men jeg gikk fulltid på skole da, 30 timers uke. Husker ikke hva det kostet. Men ser for meg det kan bli litt vanskelig å lese selv...men det går nok om du er strukturert! Jobber du utenom?

Gjest eelis+kian
Skrevet

Så lenge du er strukturert i lesinga går det nok helt fint :-) Jeg tar opp fag som privatist nå, betalte 730 kr for hver eksamen (to fag nå, tre fag til høsten).

Skrevet

Ta kontakt med voksenopplæringa der du bor og hør med de om du har "krav" på læreplass der. Helt gratis, du får tillogmed låne bøker. Undervisning ca en gang pr mnd her iallefall. Er akkurat ferdig med norsk og naturfag.

Skrevet

Jeg tok opp Nyere historie (muntlig),engelsk (skriftlig og muntlig) og Nynorsk skriftlig i november. Leste selv, og det gikk kjempe bra. Hadde kun 2 måneder på meg å lese på..

Sitter nå å leser selv til matte eksamen som jeg skal ha om en uke. Den er litt vanskeligere.

Skrevet

Hva koster det sånn ca. undervisning i fagene før privatisteksamen? Jeg klarer å lese selv bare jeg får pensumet. Mister lysten om jeg må lese alle bøkene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...