Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #51 Skrevet 12. mai 2010 Hehehe, nei eller i fly (detter det først ned dauer jo ofte alle), eller la de leke ute uten tilsyn (mange blir kidnappa og enda flere skader seg stygt), eller la de komme hjem (mange hjemmeulykker) osv osv....! Mye rart i dib verdenen... Faren dems må vi i hvertfall være redd for! Så skal vi se på statistikken! - Det ble i 2008 registrert i alt 148 dødsfall blant barn mellom 1 og 17 år, fordelt på 88 gutter og 60 jenter - I 2008 ble 6 barn mellom 0-14 år drept som passasjer i bil/annet kjøretøy. 3 barn i samme aldersgruppe ble drept som fotgjenger/syklist Måtte bare ta med denne også: - I 2008 ble det utført 2 780 svangerskapsavbrudd blant tenåringer. Som du ser er det mye man kan dø av og fryktelig mye å være redd for! 3 barn ble forøvrig drept (av andre) i 2008 også... Jeg velger å være forsiktig med alt jeg foretar meg og tar mine forholdsregler alltid, men å ha en irrasjonell frkt for dagligdagse ting lar jeg ikke styre hverdagen min! Så kan du jo regne ut da hvor stor sjans det er for at nettopp dine barn skal dø i trafikken som passasjer. Og hvor stor sjans det er at de skal dø av andre ting... Lykke til! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå