Gå til innhold

Helvetes barnehage altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 mai I MORGEN! Er de fra vettet? Som om ikke man har nok annet å styre med skal de ha fine klær og flagg i morgen. TULLETE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk du vite det idag eller?

Var ikke klar over at 17 mai var en flyttbar helligdag.. kanskje de vil legge jula til slutten av januar for da er det jo salg??

Skrevet

Hvorfor er det så tullete da?

Er jo morro for barna med en egen fest da, bhg er jo ikke oppe på selve dagen.

Jeg tipper du ikke har fått vite det idag..?

Skrevet

Tja..... Hvis de har fri fredag, så er jo siste barnehagedag før 17. mai i morgen da!

Men hvorfor finklær?

Her bruker de helt vanslige klær. de skal jo ha vanlig barnehagedag som ellers også, med lek i sandkassa, klatring i trærne osv som ellers:)

Skrevet

Hadde ikke noe med det å gjøre! Synes bare det er tullete å feire 17 mai før 17 mai i bhg! Hvorfor surrer de med det?

hi

Skrevet

så flott at du setter pris på at barnehagen gjør litt ekstra for ditt barn og de andre barna. Håper virkelig du møter de ansatte i barnehagen på denne måten også slik at du VIRKELIG får vise hvor fornøyd du er.

Skrevet

Er helt sikker på at barnehagen gjør dette for å være ekkel, både mot dere som foreldre, og ikke minst mot ungene!

Det er mye bedre med barnehager som ikke engasjerer seg i verken ungene eller verden rundt.

Ja til barnehager som bare driver med oppbevaring, og ikke har noe pedagogisk tilbud!

Skrevet

Foreldre som deg, HI, er nøyaktig grunnen til at jeg ikke orker å jobbe i skolen lenger. Utakknemlige og storforlangende, blir aldri fornøyd. Hold ungen din hjemme da!

Skrevet

Da tror jeg kanskje du legger litt vel mye i det antrekket, altså... HE he!

Gjest sug lut
Skrevet

Det er jo fullstendig normalt, du er antakelig rimelig fersk?

Skrevet

1. året med barn i barnehage?

Det er faktisk helt vanlig at barnehager går "17.mai-tog" den 16. mai og siden det faller på en søndag og mange barn har fri til fredag så blir det jo naturlig å ta det i morgen:)

Her skal barna også gå i morgen og jeg gleder meg til å se på:) De går en liten runde ned til et sykehjem og synger for alle de eldre på utsiden. Blir rørt hvert år jeg!

Etter toget har de feiring i barnehagen med pølser, is og masse leker:)

Jeg syns det er en flott ting å gjøre og vet at barna syns det er veldig stas!

Her får snuppa ha på en "hverdagskjole" mens lilleknott får en litt penere bukse og enten skjorte eller en finere genser.

Ikke mer stress enn andre klær det da:)

Men godt du skrev innlegget for det minte meg på at jeg må finne frem flagg til de:)

Skrevet

Det er alltid hyggelig å få positive tilbakemeldinger fra foreldre for planlegging og gjennomføring av opplevelser for barna. Det gir et ekstra kick til å stå på enda mer! Vi går i 17. mai-tog hvert år for å gjøre livet jævlig for foreldrene, vi sitter i lange ledermøter hvor tema er hvordan vi skal få mødre som deg til å gå i taket. Vi har etter mye erfaring funnet ut at ved å be om et minimum av egeninnsats fra hjemmet går damer som deg fra konseptene. Altid hyggelig å kunne tilføre noe positivt til din lille podes liv. Så fint at du legger merke til innsatsen og setter så tydelig pris på oss:-)

Ped.leder

Skrevet

fnis.... ( også ped.leder.)

Skrevet

Enda en ped.leder som henger seg på fnisinga!

Gjest Toxic
Skrevet

Er det vanskeligere for deg å kle på ungen penklær enn hverdagsklær?

Skrevet

Sendte ett barn i barnehagen idag, som gledet seg kjempe masse til å feire 17mai i barnehagen. Hun var helt elektrisk når hun ble hentet idag sa min mann, hun hadde hatt en super dag. Siden barnehagene ikke går i tog på 17mai her, så har de en egen dag. idag hadde alle barnehager og skoler tog. skolen øvet seg, mens barnehagen feiret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...