Gå til innhold

Er du gjesten som kommer for tidlig, presis eller for sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer presis eller litt før. Synes det er veldig uhøflig å komme for sent, det er å sløse bort andres tid.

Skrevet

Jeg kommer ca. presis til møter eller når jeg skal treffe noen ute. Men til selskap kommer jeg senere. Men så er alle sammenkomster veldig uformelle her, folk kommer og går som de vil. Det mest formelle selskapet jeg har vært i, er min egen julemiddag, og da er det mye verre at gjestene kommer for tidlig enn at de kommer litt for sent. Jeg blir veldig stressa av å ha gjester sittende og vente.

Skrevet

Kommer nesten alltid presis, om jeg ikke er der eksakt er det ikke snakk om mer enn evt 10 min for sein i såfall :)

Skrevet

Altså, jeg ringer ikke på før tiden, men må ofte henge litt rundt før tiden... ;)

Skrevet

Jeg kommer aldri for sent! Er alltid en halvtime før på jobb, og liker generellt å være ute i god tid, uansett.

Men, dersom vi er bedt bort kommer vi til tiden, men ofte må vi kjøre en ekstra tur for ikke å komme for tidlig.

Skrevet

Liker å være tidlig ute, til avtaler er jeg enten litt før eller presis. Til jobb er jeg alltid 5-10 min før. Til middagsselskaper prøver jeg å drøye litt.. men ikke lett.. Har rett og slett problemer med å kommer for sent.

Skrevet

Kommer vanligvis et par min før når det gjelder venner og er som oftest enda tidligere når det gjelder jobb.

Har ei venninne som alltid er 1 time for sein (minst) så har begynt å gi henne et annet klokkeslett enn de andre, for hvis en skal ut på noe sammen er det faktisk litt respektløst for andres tid å la de andre vente 1 time eller lenger...uten å si i fra.

HUn greier ikke å planlegge tiden!

Så hvis vi skal møtes 19.30, sier jeg at det 18.30...da kommer hun rundt 19.40 ;) hehe.

Noen er bare alltid veldig tidlige andre er alltid seine..!

Skrevet

som regel litt fortidlig - hater og komme for seint :)

Skrevet

Kan føye til at når det gjelder invitasjon til vorspiel er jeg ikke nøye med å komme f.eks kl 19.00.

Middagsbesøk, jobb, møter osv er noe helt annet.

Skrevet

Jeg er litt treg, så jeg kommer ofte litt for sent. Jeg har faktisk blitt bedre etter at jeg fikk barn, før var jeg notorisk.

Jeg er ikke glad når folk kommer for tidlig, og kommer derfor ikke for tidlig på besøk til andre.

Skrevet

var alltid den som kom først... hvis det var noe jeg gledet meg til å være med på...

alltid den som kommer sent hvis det er "må" ting jeg skulle på..

alltid den som kom presis hvis det var greitt og ikke noe mer enn greitt.

alltid treg til jobb.... men først ut dørene om ettermiddagen..

Skrevet

Presis eller 5-10 min før tida, alltid!

Med mann og barn, alltid forsinka. De to er noen surrehuer! :P

Skrevet

Jeg kommer sjeldent for sent, hater å være for sent ute til noe som helst :-) Da kommer jeg heller 5 minutter for tidlig :-)

Skrevet

Enten for tidleg eller presis. Klarer ikkje å bli for sein eg hehe.

Hater å være for seint ute, og det irriterer meg med folk som aldri klarer å halde avtaletider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...