Gå til innhold

Sovna på pc. Nå gretten.

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Sovna over maskinen i tretida. Våkna vel en halvtime etter, men har aldri klart å komme ut av helvetesgretten. Hvorfor blir man så dritsur av å sove en halvtime man helt sikkert trengte? Og hvorfor er det ikke stille i huset og de jævla spottene kan da mannen klare å skifte sjøl? og det er ikke pms engang. Nå har jeg opprettet min egen gretne enklave for å ikke spre det til alle andre. Vurderer å utvide enklaven til å omfatte badet (det uten spotter) og legge grettenskapen i bløt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er gretten fordi du antageligvis våknet midt i en søvnfase. Jeg må enten sove 5 minutter, 10 min til nøds, eller en hel time. Alt mellom det er drepen.

Skrevet

Og forøvrig forstår jeg deg meget godt. Når omgivelsene først er irriterende, så er det ikke måte på hvor mye de går inn for å være det også. Da bør man helst få lov til å trekke seg tilbake og avsurne i fred.

Gjest sug lut
Skrevet

Sikkert rett det med faser. Kjennes ut som hue fremdeles etter mange timer er fullt av grøt og det eneste som beveger seg derinne er mordlyst. Dessuten er jeg helt ute av stand til å forklare noe - ble spurt om noe enkelt her og huska ikke orda og kunne ikke si noe sammenhengende. "Du tar den greia og så bare går du borti der og inni der du veit så ligger den derre..."

Skrevet

Jepp, trege synapser. Litt som den BI-reklamen.. "Øøøøøøøøøøh." Det pleier som regel å hjelpe å spise litt, eller å drikke vann her.

Gjest Toxic
Skrevet

Mannen din kan sikkert ikke teknikken med å skifte pære i spottene sjøl, derfor overlater han det til deg ;) Vi har et kjøkkenlys vi ikke får skiftet pære i, dvs vi får ikke av glasskuppelen over armaturet. Mannen min er skikkelig handy egentlig, men selv ikke han klarer å finne knepet for å åpne helvetesmakten. Regner med det ikke går mange dager før hele greia blir revet ned med rå styrke og erstattet med en mer brukervennlig lysdings.

Søvn: Anne-B er inne på noe.

Gjest sug lut
Skrevet

BI-reklamen jeg husker er den med alle de nakne. Den vil jeg ikke være med i. Jeg våkna nemlig også feit, det er så urettferdig.

Men treige synapser høres passe ordentlig ut. Kan jeg bruke det som fraværsgrunn også? Du forstår jeg har treige synapser i dag? Her er det muligheter.

Skrevet

Hadde jeg vært sjefen din, ville det absolutt vært en gyldig fraværsgrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...