jordbærsjokolade Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Jeg må nok ærlig si at jeg ikke syntes de var særlig fine, men smaken jeg jo som baken og godt er det! Videa ble litt rart og Eah, ble litt sånn eh.. Men bare Ea er fint nok, men absolutt uten h på slutten!
Gjest sug lut Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Vidja, men ikke Videa - det høres ut som en videobutikk på Furuset.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Beklager, synes ikke noe om Videa. Ea (som i ærfugl-hunnen..) er helt greit, men ikke noe mer.
erteposen + 4 Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Ea er greit, Videa høres litt ut som Video eller kallenavnet til Ovidia. Litt rart, men jeg har ingen sterke motforestillinger heller.
Marbella Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Har du tenkt på at den ungen skal ha et liv med de navnene??? Synes de var helt forferdelig......Videa hørtes ut som en tyrkisk videobutikk på Furuset!! Kan tenke meg at hver gang hun skal presentere seg når hun blir voksen ......så sier folk unnskyld...men hva sa du navnet ditt var......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå