♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Jeg ønsker meg sånn en liten en til! Kan noen av dere se ca når jeg blir gravid, evt får termin? Og får jeg en gutt til, eller er det helt umulig? Føler selv at jeg er en som ikke kommer til å produsere jente noen gang;-) Har også en del problemer på jobben om dagen, og håper på å få en mulighet innenfor samme bedrift, men ikke jobbe i den avdelingen jeg jobber nå. Usikker på hvor lenge jeg klarer å holde ut der jeg er nå... Ser det lyst ut innenfor nær fremtid? Tusen takk til deg som velger å spå meg, om noen føler seg kallet :-) Klem fra Lille Trompet som ønsker seg en piccolo i maven...
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2010 Jeg er forresten født 06.03.1980 :-)
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Dytter litt på denne jeg. Har IKM på fredag og vondt i magen. Kan noen se om jeg er gravid nå? Tusen takk i så fall:-)
fått nr 2 <3 Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 jeg får mars 2011 og at det er jente spurte om å få mnd du ble gravid når jeg fikk mars men håper at det er termin i den mnd.
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2010 Tusen tusen takk for at du tok deg tid:-) Er ikke stressa i det hele tatt, og ønsker meg veldig en jente siden jeg har en gutt fra før:-)
fått nr 2 <3 Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 lykke til er en god stund siden jeg drev å spådde nå så for meg er det litt morsomt å se om det stemmer
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2010 Skal huske prøve å oppdatere når noe skjer:-)
zassy☆ Skrevet 12. mai 2010 #9 Skrevet 12. mai 2010 Hei Lille Trompet! Får opp graviditet i desember på deg og baby i september. På kjønn er det nok gutt jeg får opp her og nå iallefall. Ellers får jeg opp noe angående å være utsatt for prøvelser..kan det være dette med jobben din? En følelse av stagnasjon..og har det vært noe type utnytting eller syndebukk eller andres feilaktige oppfatninger? Dette kan være bare rett og slett et tegn på at alt er stoppet opp litt og du føler du ikke kommer noen vei..men nevner de andre tingene også så kan du se om du kjenner deg igjen i noe.Det er iallefall slik at du må vente når det gjelder dette..tålmodighet kreves. ingenting blir å skje med det første. Men du vil bli veldig fornøyd etterhvert her..du vil ikke lide noen nød, alt vil ordne seg. Det er ingen grunn til bekymring! Men det virker som du har vært gjennom en prøvelse? Møtt motstand liksom.. alt vil ordne seg med tiden! Men du må nok forberede deg på å vente litt på det. Det var det jeg fikk opp i kveld Ønsker deg lykke til videre lille trompet, kjempefint hvis du kan si om du kjente deg igjen i noe av det jeg skrev eller om det hørtes helt feil ut? Klemklem
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. mai 2010 Hei Zassy! Jeg kjenner meg godt igjen med det d skriver om jobbsituasjonen min. Og har faktisk kommet til konkusjonen om at det vil bli bedre med tiden. Har hatt en konflikt med sjefen min og hun velger å prøve så godt hun kan å gjøre livet vanskelig for meg. Jeg håper bare på at hun snart går over streken igjen , hvis jeg bare holder ut, slik at jeg kan rapportere henne igjen... Hun har brutt taushetsplikten og kommet med trusler, og jeg tror hun nå har fått en advarsel av ledelsen over henne igjen, men likevel fortsetter hun å gjøre hverdagen min vanskelig... Skjønner ikke at hun tørr, men trøster meg med at det som regel betaler seg tilbake! Håper virkelig jeg slipper å vente til desember med å bli gravid, men jeg har jo ikke dårlig tid da, så det får bli som det blir:-) Håper det går fort fort dere når dere begynner:-) Så inne på snart klar at dere begynner i juli! Lykke til:-) Klemmer fra Trompeten ;-)
zassy☆ Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Uff så leit å høre om alt fra jobben din! Hørtes ikke noe bra ut Håper for din skyld også at du blir gravid raskere! Og takk skal du ha, ja vi starter i juli antageligvis..kommer litt an på om jeg har fått meg jobb til da, og foreløpig begynner jeg å bli litt stressa på det området..tiden går fort og enda har jeg ikke fått noe. Men får vel bare prøve å fortsette å være positiv Ha en fin dag! Klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå