Gå til innhold

Skravletråd for de som er dager over IKM :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom mensen :)

Da prøver vi på nytt .. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra du er ved godt mot, lykke til neste pp =)

her er det fremdeles intet nytt å melde gitt... ingen mens, og såklart ingen tester i posten! jeg vedder en femmer på at tanta kommer rett etter jeg har testa til uka.... optimist sa vi? hehe..

Skrevet

Her blir det bare sterkere og sterkere symptomer.. Kvalmen kom som et skudd i ettermiddag, og sitter enda, jeg sover og sover, og er hyperirritabel og hormonell..

Samboeren min er overbevist om jeg er gravid, han sier han kjnenner igjen oppførselen min og syptomene fra de andre graviditetene, så jeg blir ikke klok..

Testen fra idag tidlig, var negativ, men etter tidsfristen, så det kommet opp en tynn rosa stripe, ikke noe tykkelse på den streken, bare en lys rosa stripe..

Gjør et nytt forsøk i morgen tidlig, innbiller meg at kvalmen og økt ømhet i puppene kan tyde på stigning av hcg-hormon, som igjen gir sterkere g-symptomer..

Ellers blir det en CB digital onsdag eller tosdag neste uke...

Selv føler jeg meg gravid, men blir IKKE klok på de billigstrimmlene..

Skulle hatt mensen på torsdag, men som sagt kan syklusen min være ustabil pga fødselen osv...

Skrevet

gleder meg til testene mine kommer i posten jeg... så jeg får avklart om jeg er gravid eller ikke.. er ikke morro hvis kroppen bare kødder med meg!

Skrevet

Ho ho, jeg testet positivt i går kveld, 11 dager etter IKM! Helt utrolig, har ikke hatt noen sterke tegn på at jeg var gravid, men har vært mere svimmel enn vanlig. Er under utredning for svimmelhet og hodepine, så tenkte ikke så mye over det.

Lykke til dere andre, og masse babystøv i deres retning!

Skrevet

suger til meg babystøv jeg, hehe :)

ble spådd gravid igår da.

men gjenstår å se imorgen eller overmorgen. er nesten så jeg gruer meg, hehe

Skrevet

Åååå, gratulerer så mye, Glade Meg :))))

jeg håper snart spira sitter hos meg :)

Skrevet

Gratulerer så mye med baby i magen Glade Meg :)) !!

Jeg har hatt ultrasvake positive, men vil helst kalle det skyggestreker siden 6 DPO. Testene har blitt en smule sterkere de siste dagene. Er nå 1 dag over IKM. Tok en test i går kveld på IKM, CB. Kom et blått kryss frem etter noen sekunder. Krysset ble svakere når testen tørket men det er der ennå og det er lett å se. Tok en ny test i dag, fremdeles et kryss men er veldig svakt. Er ganske sikker på at jeg er gravid etter 6 pp :)))) Mulig at jeg produserer hcg veldig sent, for testene mine er ikke akkurat blitt dobbelt så sterk annenhver dag.

Skrevet

og jeg har enda ikke fått hverken tester eller tr!!! jeg var på nippet til å svippe innom apoteket på tur hjem fra jobb, men nei, jeg klarte å la være. Så nå lever jeg i spenning en dag til.. I morgen bør da testene være i postkassa mi vel..

Skrevet

Ingen tante på besøk her heller, 5 dager over IKM.. Har en tydelig rosa strek på en test fra forrige uke, men jeg anser den som ikke gyldig, da jeg har fått flere negative i helgen.. Svake skygger på de andre..

Hatt mye murringer igår og idag, sår i puppene fremdeles, og trodde jeg fikk mensen istad, men (sorry ekle detaljer) det var bare en kjempedose med gulhvit kremaktig utflod...

Idag kjente jeg en del stikkinger i egglederen, men det kan ikke være EL, for har ikke i nærheten av noe EL slim, så jeg holder fremdeles en liten knapp på at det lurer seg en spire der inne..

Gjør et nytt forsøk i morgen med en annen type test, slår ikke den ut, så får jeg holde meg unna testene en ukes tid, og teste på nytt...

Skrevet

spennende med ny test da. :) lykke til!

jeg ble kvalm igårkveld, gikk og la meg litt over kl 21 faktisk. og er fremdeles kvalm idag. Selv etter å ha spist frokost er jeg uggen. blir sikkert en gøy dag på jobb .. :S

håper testene mine kommer idag....... bestilte 14 stk, 10 strimler, 2 cb og 2 rfsu. er spent på den rfsu'en egentlig. prøvd den?

Skrevet

Tok test på morgenurin idag, med en annen type billigtest, ikke strimmel, og den ble så negativ som det går an å bli..

Har iallefall bestemt meg for å kutte ut de billigstrimlene, for de lager bare krøll i hodet mitt, opplevd såå mange ganger både nå og tidligere at det dukker opp teststreker og skyggestreker på de, så fra nå kjøper jeg heller litt dyrere tester, og får forsøke å moderere meg litt med testingen, hehe...

Mye murringer i idag også, og den stikkingen som jeg opplevde fra eggstokkene igår, har jeg en følelse på at kan være et lite egg som festet seg.. Har vært gravid 5 ganger tidligere, og da har jeg alltid opplevd den instense huggingen i eggstokken ca 5-6 dgr før IKM, så kanskje bare syklusen min er forsinket og ute av balanse.. At jeg kanskje ikke hadde IKM forrige uke..

Roer meg litt ned med testingen iallefall, prøver meg på en ny til mandag om ikke tante har kommet på besøk ;)

Skrevet

det kan kanskje være like greit da ja, å holde seg til de litt dyrere testene altså. jeg har brukt billigstrimler før jeg, men ikke opplevd skyggestreker eller falske positive svar.. bestilte en salig blanding av tester før helga, så venter spent på de.... ting tar sånn tid... :S

Skrevet

Jammen dukket det opp en strek på den nye testen også, men den er ikke særlig farget, så ikke blitt et sekund klokere.. Skal vente til over helgen med å teste på nytt nå..

*gir opp* hehe....

Skrevet

*sukk* du har da i det minste tester du da! fatter ikke når testene mine skal dukke opp jeg....... :S

blir spennende å se over helga da!! :):)

Skrevet

Hvordan ligger det an med tanta hos folk da? Nå er jeg 8 dager over, og ikke tegn til mensen.

Puppene er uforandret, men jeg har økt utflod, og er småkvalm på ettermiddagen og utover kvelden, slik som jeg har vært i de andre svangerskapene også..

Klarte ikke holde meg unna testingen, så tok en ny igår, det kommer tydelig opp en teststrek, men det er ikke farge på den.. Så nå har jeg bestilt CB plus, regner med at de ikke rekker frem før på tirsdag, pga helligdag på mandag..

Passer meg i grunn utmerket, for hvis det skulle vise seg å være en liten luring der inne, så er sjansen større for at testen blir positiv jo lenger tid jeg venter med å teste ;)

Skrevet

Jeg måtte krype til korset og stikke på apoteket idag, kjøpte en cb digital med ukeindikator, og der stod det Gravid 3+ !!!!!!!!!! :D Jeg kan nesten ikke tro det, tok testen for en halvtime siden, men allikevel. Jippi!!!

Ser deg vel på 1.trimester snart regner jeg med, lykke til! =)=)=)

Skrevet

Uff, er så utrolig skuffa. Føler meg tom. 5 dager etter IKM, ingen TR men negativ billigtest. Tok testen midt på dagen med ganske klar urin.. prøver vel en til billig en i morgen eller søndag.. samtidig har jeg egentlig ikke lyst for det var skikkelig skuff å ta den.. (første testen jeg noensinne har tatt også!).

Skrevet

Å HERLIGHET, HANNE HÅPLØS! :D :D :D

Gratulerer så myeee! :)

hihihihih. Så utrolig gøy! :D

Gi meg babystøv og tips? ;))

Skrevet

Masse takk!! :D

Har ikke helt gått opp for meg enda, ser ofte på testen. Hehe =)

Ja selvfølgelig, sender ut masse babystøv!!

Neis, eneste tipset jeg kan komme med er vel mye sex? Det var det vi hadde i april, omtrent annenhver dag ellernoe, hehe. Og da satt den gitt!

Lykke til videre Tochill, sees på 1.tri snart!

(litt uvant å se der inne, er jo vandt til å være på dette forumet selv om jeg ikke er så aktiv med innlegg og sånt)

Hilsen Hanne!

Skrevet

Hei jenter!

Jeg slenger meg også på denne tråden. Har IKM i dag og ingen tante rød...

Aller først vil jeg si gratuleeeeerer så masse til dere som har testet positivt!!!=) Håper dere får et supert svangerskap^^

Håper også dere andre får positive tester i løpet av de nærmeste dagene : )

Selv har jeg i grunn mistet motet... Har siden EL hatt murringer i underlivet (slik som siste gang jeg var gravid, mistet i SA) og har etterhvert fått vondt i korsryggen, vært veldig oppblåst, hatt skiftende løs/hard mage og fler symptomer, pluss at kroppen har føltes annerledes: Jeg har på en måte følt meg gravid rett og slett.

Tok første test (billigstrimel) for en uke siden og den viste en svak skyggestrek, det har også alle testetne jeg har tatt siden gjort... så jeg hadde håp...

Klarte ikke holde meg og tok en ny i dag og den ble negaiv...:( skjønner ingenting jeg... men er da sikkert ikke gravid... skuffeeeeeet.

Så nå kan i grunn bare tanta komme for min del. Men ser ikke noe tegn til den...

Det som er merkelig er at siden SA`en i begynnelsen av februar har jeg hatt veeeeeldig korte sykluser, vært nede i 19/20 dager faktisk. Men nå har denne syklusen vart i 26 dager... så kan jo hende syklusen driver å normaliserer seg da, men vet ikke jeg nei... synes denne pp har vært svært rar.... men kommer ikke tanta før tirsdag så må jeg vel ta en ny test da. Sist gang jeg var gravid testa jeg jo ikke positivt før flere dager over IKM så... blir spennende å se....

Så da vet dere min historie: ) ville bare dele med dere:b

Lykke til videre alle sammen!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...