Gå til innhold

Skravletråd for de som er dager over IKM :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei det skjønner jeg,har både quick response og billigstrimmel... billigstrimla rooooopa på meg istad men greidd å stå imot :D

Har du ingen symptomer ? ikke noe i puppene ? eller i ryggen? tørst? tisse mye? noe? kvalme? uggen? sur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheh,men da må du teste i morgen da=) jeg har 4 stk strimler igjen, tenkte å teste på sødang hvertall. nei kjente litt i puppene i går,men ikke over en lengre periode, bare 2 sec,er ikke kvalm tisser ikke mye, så jeg venter bare at tr er veeeldig forsinket jeg da...

Skrevet

Satser på at du får hcg sent da:) da er du jo i uke 5 sanrt oh har kansje 1-2 uker før en test blir positiv..syns du skal dra til legen å test om du ikke får en psoitiv test iløpe av helgen..

Ja blir nok å test imorgen om ikke tr er kommet..er så nyskjerrig nå..:-/ måtte hadd lie go tålmod som sist da jeg ventet til dag 6 :Dda var alt så layd back på et vis.. men når er det mer oppgiret og nyskerrig..

Skrevet

mhm, jeg ringte til legekontoret mitt tidligere, å da sa hun damen at blodprøva av hscg tok di ikke , bare hvis det var mistanke om sa.

så det blir vel til at jeg må tisse i et glass å at di tar vanlig hcg test av urinen min der,men om den er neg så går jeg ikke hjem derfra før jeg får ta en blodprøve =) ehhe,kjenner du noen som har gått over ikm og vært gravide? evt hvor sent har di testet?

ja man blir forderdelig utålmodig av dette her asså.

Skrevet

Slenger meg på her jeg ;)

Er ikke aktiv prøver, men vi vil gjerne ha en liten en til, og har valgt å ikke begynne på prev. etter lillegutt kom, han er 7 mnd nå..

Har hatt 2 mensperioder etter fødsel, så stoler ikke helt på at syklusen er regelmessig enda, men om den er det, så skulle jeg hatt IKM igår..

Har vært veldig oppblåst i magen den siste uken, litt mensmurringer idag, og puppene er såre, og det stikker i dem, men de er ikke ømme, høyre pupp er kanskje en tanke ømmere enn venstre..

Tok en billigstrimmel på onsdag, da kom det opp en veeeeldig svak teststrek, men usikker på om det bare er en skygge.. Tok en idag tidlig, men da var ikke urinen så konsentrert, pga jeg var oppe på do i natt, da så det faktisk ut som det skulle komme en strek, ble en tynn stripe i testvinduet, men den ble borte igjen...

Så jeg skal se i morgen tidlig, er den negativ da, så får jeg vente et par dager før jeg tester igjen..

Krysser fingrene for alle dere som venter på spire i mens :)

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg skulle hatt tanta den 10 mai.. men ikke noe tegn til henne enda :)

X-fingrene :)

Skrevet

Nå er jeg 1 uke over ikm... Venter på billigtester nå, så vi får bare vente å se.

Jeg er veldig oppblåst i magen (vært det i 2 uker nå)

tisser mye, tilogmed på natta

puppene har begynt å bli ømme siste uka

har murringer nederst i magen pluss at den er hardere..

Har jo mange symptomer, men redd jeg bare innbilder meg det..:(

hva tror dere? Er jo fortsatt håp..

Skrevet

jeg og venter på tester som skal komme, så tester ikke før de er i hus!

nå har puppene såvidt begynt å bli litt ømme ytterst, mot brystvortene. er ikke så oppblåst som jeg var, så jo seriøst gravid ut på det verste :P

tisser mye fremdeles, var oppe seinest inatt og i dagtidlig for å tisse. blæra mi bruker å være snill den..

ellers så er det fremdeles ingen tegn på at tanta skal komme, ingen murringer, ingen smerter :S

tanta kommer sikkert etter en negativ test her regner jeg med. det er typisk min flaks.

Skrevet

Fikk min tr igårkveld... har hatt svært lite menssymptomer denne runden :-/ sørger idag...

Lykke til dere andre da:)

Skrevet

Fru Tutta.. Huff da.:( TR er ikke så veldig snill.. Sikkert det samme med meg :(

Forresten ninobaby - ei venninne av meg fikk ikke positiv test før to uker etter ikm...:0

Skrevet

Håper tr skygger banen neste runde, Fru Tutta! Leit at hun skulle dukke opp :(

Skrevet

Ja skjønner ikke hvorfor jeg skulle være så superfruktbar å bli gravid 1 pp etter ppilleslutt ifjor (mistet i MA i februar) å ikke bli gravid igjen.. :-/ hadde trolig en tidlig sa forrie runde.. hva er det jeg gjør galt ?om jeg gjør noe galt da..tenker for mye på det kanskje men det er jo ikke til og unngå :-(

tror jeg skal ta en time med soneterapi ...får orden på energiene..noen som har tips om forbedring?

Skrevet

tochill: ojj 2 uker etter?? hvor langt e rhun i svangerskapet nå da?merkelig at det tar så lang tid.

fru tutta: uff nei=( så utrolig kjipt!! håper det klaffer for deg neste pp da=)

Jeg måtte ta på bind i natt for jeg hadde så sterke magesmereter at jeg var sikker på at mensen kom, men har ikke kommet ennå, men har sykt mensensmerter,orket ikke å ta test i dag, skal ta i morgen tidlig igjen, det blir da den 4 testen...

Skrevet

Ninobaby - ja såå lenge etter..:0

babyen ble født i februar, frisk og rask :))

ennå ikke fått mensen jeg heller..

Gleder meg til å teste på nytt :)

Skrevet

åå hvor mange dager er du over da?jeg er 4 dager over...når skal du teste da?

Skrevet

og jeg irriterer meg over at jeg ikke bestilte testene litt tidligere... jeg hater å vente, ting tar så lang tid da!!!

null tr idag heller, og symptomene er de samme.

Skrevet

Vet ikke når jrg skal teste, når jeg får testene i posten :)

men tror jeg får mensen nå :( var litt rosa på papiret når jrg tørka meg istad :(

sorry intiminfo :P

Skrevet

slem tante! tåler sånn info jeg, har lest mye verre for å si det sånn. hehe..

men, kjedelig hvis tanta skulle dukke opp nå da.. :(

Skrevet

Åhh jaaa, for da har jeg ikke peiling i det hele tatt om hvordan syklusen min er nå :( pleier å få den så og si på dagen..:(

merker jeg har litt menssmerter nå, så håpet er vel ute for meg nå..:/

hvordan går det med deg? Når tenker du å teste igjen?:)

Skrevet

ikke morro det der nei! >:|

nei, intet nytt egentlig. ingenting som tyder på at mensen er på vei, null spotting. er jo dritspent hver gang jeg er på do da, for jeg føler på en måte at nå er tanta på tur :S skal teste når jeg får testene mine! bestilte for 2 dager siden på babytime.se, så tar vel gjerne litt tid før de er her. jeg hadde sjansen på å kjøpe en test idag, men faen heller, jeg har da bestilt. såå jeg venter i spenning :S

Skrevet

haff, nå begynner jeg å få en dårlig følelse.. det er ikke direkte smerter, men jeg kjenner noe nedi det området, samt at jeg føler magen er litt støl. er ikke vanlige menssmerter for min del, men dårlig følelse allikevel.. tanta kommer vel snart nå sikkert, usjameg...

Skrevet

Hmmm, hatt svake positive tester på strimmel flere dager på rad, men idag tidlig var den plutselig negativ??

Fremdeles ingen tegn til tanta, hoven og øm i magen, stikker i eggstokkene, såre pupper, de begynner å bli ømme også, men ikke tegn til kvalme...

Det skal sies at de positive testene er ultrasvaaaake, og jeg er litt usikker på fargen, men den ene er lys lys rosa, i grunn en test jeg anser som positiv, men den ble tatt på onsdag, og hvis den stemmer, så burde jo testene blitt sterkere nå...

Skrevet

I natt kom tanta, og menssmertene er vonde nå :( men jeg satser på neste pp..:)

Skrevet

Her sitter jeg på dag 11. Fremdeles ingen tegn til den ene eller det andre! Var hos legen på fredag, tok hcg, får vel ikke svar på den før til tirsdag, men tror nok den er negativ den også. Siste CB test tok jeg på torsdag.

Vil nå bare komme meg videre til neste pp!!!! Er så frustrerende, særlig siden jeg har hatt klokkeklare 28 d sykluser siden januar.

Skrevet

tochill: ånei=( uff, men bra du er klarfor neste pp da=) godt at du slapp å venta lenger på tr, jeg tok en test i dag som viste neg igjen, begynner å bli drittlei nå, merker at humøret mitt svinger stort!!

glade meg: 11 dager over ja?? skjønner ikke jeg at hvis vi er gravide hvorfor kan det ikke bare vises på en vanlig test?=) jeg ringte legen på fredag åsourte om sånn hcg, men di sa at di ikke gjorde det, bare ved mistanke om abort =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...