Gå til innhold

Skravletråd for de som er dager over IKM :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent, venter og venter på TR. ;)

er 3 dager over. Tok test 1 dag før IKM, men negativ..

Ikke tatt noen test nå, og har fortsatt et lite håp :)

Er det noen her i samme båt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 2-3 dager over ikm,testet positivt med cb på lørdag,men tok cbd i dag og den var negativ,men ingen tr,men den kommer vell:-(

Skrevet

Huff ja, jeg er i dag 5 dager over IKM, negativ test i går! Skal til legen på fredag, skal samtidlig spørre om jeg kan få tatt noen blodprøver. Men hadde nå bare denne tanta kunne kommet, så vi kan få tatt på ny periode!

Skrevet

jeg er for første gang i mitt liv over IKM untatt da jeg har vært gravid seff.

har ALLTID hatt 28 dagers syklus,sitter på dag 30. nå,tror d kan være bidro og wild yam sin feil, har tatt eltest å den var negativ,så tror ikke spire er der nei:(

har hatt lutealfase på 10 dager,el dag 17 så den er iallefall bra nå,meeen:/

Skrevet

IKM på lørdag, ingen mens, heller ingen tegn til mens, negativ test i dag tidlig... og så er jeg oppblåst og føler meg som ei vindmølle til tider. hihi!

Skrevet

IKM i går, neg test i går morges, men ingen TR, selvom murringene har vært der i flere dager...er TRØTT, stikkinger i puppene til tider, bekkenet har begynt å gi meg vonde dager...

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv, Hanne ;)

hihi

Skrevet

Ikm for 14 dager siden. tok en qr test på fredag,svaaak positiv. en cbd på søndag,ikke gravid..og en qr før jeg dro til legen i går,svaaaak positiv.testen hos legen neg.. nå venter jeg på svar fra blodprøve..regner med den også er neg...

Skrevet

Man blir så forvirra og frustrert når man får meg. Men ikke noe TR :(

kan jo ende du har så lite hcg da at det er blodprøve som må til :)

Skrevet

fikk svaret nå..den var neg.

men nå håper jeg tr kommer snart,så jeg kan begynne neste pp..

Skrevet

da var jeg på dag 31........hva skjer?!

Skrevet

intet nytt her i gården heller... Lurer på når tanta kommer jeg.. All luft har forlatt meg iløpet av natta, så nå er det iallefall ingenting som tyder på noe her (hvis luft i magen er et symptom da, hehe).

Skrevet

Jeg er i samme baat, ja. IKM den 08/05. -4 dager over naa! Ingen tegn til noen mens enda. Tok test akkurat den dagen, men den var negativ. Har ikke testa igjen. Men naa tror jeg jeg brygger paa en soppinfeksjon eller noe i tillegg. Det kloer og smaasvir akkurat rundt og i skjeden... (sorry for den da!) Lurer veldig paa om det kan ha noen tilknytning paa noe vis... Og er redd for aa bruke canesten i tilfelle... Men et lite haap har man da enda ja!

Skrevet

Tok test idag :( ingen reaksjon :( og ingen mens...

Skrevet

Idag er jeg over ikm,skulle hatt den igår i følge syklusberegnern på babyverden..ingen tegn til tr enda...lurer på å teste imorgen eller lørdagen om ikkje tr kommer...kjenner det er "liv" i eggstokkene,men klarer ikke tyde om det er menssmerter eller noe annet...venter i spennnig hver gang jeg går på do...

Skrevet

samme her =) ifølge sånn kalkulator skulle min ikm vært på tirsdag, men jeg har jo en 28 dagers syklus og da trodde jeg at min ikm var i dag?? siste mens var 13 april...

er spennende å vente,har følt på meg at mensen skulle komme i 3 dager nå...jeg har ikke noe stikninger i brystene bre litt murringer i eggstokkene, men det kan jo være noe annet =) jeg testa en dag før ikm med quick response , og en dag etter ikm, begge var neg.

Skrevet

Er 2 dager o ver ikm nå..tør ikke teste,er overbevist om at mens jegt sitter og venter på at testen skal ordne seg så kommer mensen.. :-/venter litt til jeg...

Skrevet

5 dager over her... fremdeles lite som tyder på noenting her! :S liker ikke at tanta er treig... hvis det nå er tilfelle.. Jeg testa med cb før ikm, og de var negative. jeg har bestilt på babytime.se, så venter med testing til jeg har fått de der fra.. :) regner med at tanta har meldt sin ankomst før jeg får testene egentlig. aner jo ikke hvor lang tid det tar å få tilsendt slike ting fra sverige!

Skrevet

er mange i samme båt da=) Jeg fikk billigstrimlene mine i dag, så jeg testa for 1 time siden, den var også negativ =( jeg er 4 dager over ikm...åhhrr, det som er så rart er jo at jeg har ingen symptomer, bortsett fra at jeg har litt mageknip og sånne smerter som jeg pleier å få rett før mensen....hmmm, kan jo hende jeg kommer til å få en sa?? noen som vet om det?? jeg hadde en ma i uke 10 i oktober i fjor.... ååhhr hater å gå å vente sånn....ikke antydning til skyggestrek på testene engang!!!

Skrevet

Har dere sikre sykluser ?

Hvorfor drar du ikke til legen å ta en prøve du som er 6 dager over ikm og har negativ enda..

Testen nesten istad.men tømte ut av glassert igjen siden det var så utvannet at jeg ikke så noen mulighet for å få en positiv test..:-/

Det var 6 dager over ikm i fjor da jeg testet sist..da var den positiv...venter til imorgen..:=)

Skrevet

åja...så man kan vre gravid uten å ha en sa så mange dager etter ikm?

rart at det skal ta så lang tid før kroppen produserer hcg.

Jeg har nokså sikre sykkuser 2 dager pluss minus...hvordan er det med symptomer på dere da? Jeg føler meg ikke gravid for å si det sånn...

Skrevet

Jeg føler meg ikke gravid jeg heller..men det gjorde jeg ikke sist heller da...

Kjenner litt nykkinger i eggstokkene litt nå og da men ikke mye..ellers er jeg sliten og trøtt,tørst å vondt i hodet..har sikkert ingenting med en graviditet og gjøre..

Hva mener du med at man kan være gravid uten å ha en Sa så mange dager etter Ikm?

Skrevet

åhh da har du nå hvertfall litt symptomer, håper det er pga graviditet da =) det jeg lurte på var: kan man gå mange dager ovr ikm å være gravid?

Det jeg tenker når man går over ikm er jo at åhh nå var det sikert noe på gang, å når mensen kommer for sent som eks en uke over så har det vært en sa?? For jeg skjønner ikke hvorfor ikke det vises på en hcg test når man er over ikm..=(

Skrevet

Trenger ikke å være en Sa om man går over ikm,syklusen kan jo ha endret seg litt eller mensen er frosinket pga evt stress eller noe slikt..

Hvis du har fått en positiv test og så får mensen da er det en Sa..

Men noen så viser ikke en test seg positiv før i uke 8 tilogmed så det kan hende du har det slik da:) jeg vil ikke ha en negativ test jeg defor venter jeg på tanta istedet for og teste..tror ikke en negati test vil gjøre odt med humøret mitt.. :- /

Hvilke tester bruker du ?

Skrevet

åhhh, oki hehe da vet jeg det=) greit å utelukke sa hvertfall...du skal teste i morgentidlig? Jeg brukte 2 stk quick response en dag før ikm og en dag etter, og i dag etsta jeg med billigstrimmel, vil ikke bruke nesten 200 kr på en cb når jeg ikke har fått antydning til svak strek på di jeg allerede har tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...