Gå til innhold

nå kunne jeg virkeli trengt en som "ser"!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

åh jadda, finner ikke id brikka til nettbanken!! leita opp og ned og rundt og rundt!!

føler jeg har sett den både her og der, men der er den jammen ikke :( :( alvorli frustrasjon!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff beklager at jeg sier det men vi som "ser" har andre ting som er viktigere enn en brikke fra nettbanken.

Blir bare så oppgitt over alt dere spør om her inne.

Hadde det vært et spørsmål om når du skal bli gravid igjen så hadde jeg svart.

Dessuten er det viktig for oss som ser at du gir fødselsdatoen din. man må liksom "peile seg" inn på vedkommende.

Skrevet

jeg spurte bare fordi det var nesten min siste løsning!!

jeg spør aldri om ting her inne, men sett andre spørre om det...

Er helt desperat,for regningene er langt på etterskudd og den er sporløst forsvunnet....

beklager hvis det virket som mas osv, det var da aldri meningen :(

Skrevet

kan godt spørre når jeg blir gravid igjen jeg :) hehe.. siden vi sliter max med det :(

:)

Skrevet

Det var derfor jeg skrev det ;)

Fødselsdatoen din?

Skrevet

Får ikke noe eksakt dato men du skal være med på eller være tilskuer til et idrettsarrangement. Noe sier meg at det har med friidress å gjøre. Rett etter det skal det skje.

Hadde ikke forundret meg om det ble i august i år :)

Men det er som om du må bli ferdig med en sak som tynger deg. Du "henger" igjen i noe. Kan det være en mor eller søster som sliter med noe som tynger deg? vel i alle fall du skal komme deg forbi det og etter dette arrangementet tror jeg spiren sitter :)

Sjekk nettbankkortet bak TV eller radio. Sånn ca 15 cm fra gulvet.

Skrevet

Skulle stå friidrett :)

Skrevet

litt "spennende" at du sier at det er noe som tynger meg. Ikke familie, men en av mine nærmeste ja.

også litt artig at du nevner rundt august osv, for jeg ska flytte nå snart, og venninna mi sa at når man er ferdig med slikt, og tenker på andre ting, blir man det fortere.noe hun ble med en gang hun flyttet :) og det er noe ala rundt august tider !! :o

Ang det idrettsarrangementet vet jeg ikke noe om (enda iallfall? ) Artig :)

Desverre lå ikke brikka inærheten der :(

har snudd alt på hodet, men du fikk meg til å rydde da :)

takk for at du svarte, nå ska jeg ikke mase mer :D

Skrevet

Hei du som ser:)

Vil du se på meg?

Vist du vil,blir det flere barn?Evt når,kjønn?

Eller andre ting som dukker opp:)

Supert om du tar deg tid:)

Takktakk:)

min dato 300482

Skrevet

Rosene driver spåkafee, spør hu.Hørt at det koster kun 100 kr.. Jeg ble spådd for 100 kr idag..-- Spennede ja ;)

Send mail å spør om hun har tid ..

Her kommer mail addresse hennes : [email protected]

Maria H

Skrevet

Nå var det veldig lenge siden jeg brukte meg til slikt, men får en fornemmelse av at den ligger i en sort "plastikk" lomme av noe slag. Får frem sånn pvc, regntøy eller plastikk. Får også frem noe garn, ull el..

Skrevet

:)

det med å finne ting er litt vanskelig for meg, noen ganger får man opp ting på vedkommende eller man bare senser noe. Det kan være alt fra navnet på hunden eller yrket til vedkommende. Lite spennende for å si det slik.

I alle fall når det er fremtiden og spesifike spørsmål man vil ha svar på.

Jeg har lovet min mann at jeg ikke skal involvere meg i flere skjebner der ute som spør etter råd men noen ganger klarer jeg bare ikke dy meg og måååå jeg bare svare.

Men ulempen er jo at en slik tråd blir overfylt med spørsmål av samme art og da sitter man plutselig på et produksjonsbelte av hormonelle som vil vite når spiren sitter.

Vet i alle fall at du skal føde i løpet av neste år og litt synd at både du og jeg er anonyme her nå for vi er nok mer like enn det du ville tro.

Ønsker deg masse lykke til med flyttingen og babyen neste år.

Hilsen S.

Skrevet

Og S. er jeg som har gitt deg svar i tråden her over også. Skulle signert mitt første innlegg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...