Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som bor i elverum som har termin i august? Er innflytter og hadde vært koselig å bli kjent med noen som også skal ha barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snupi mor! Så koselig at du har flyttet til Elverum! Jeg har også søkt tilholdssted her, men da for 6 år siden nå, og trives veldig godt!! Jeg har termin 9 sept og det hadde vært super koslig og bli kjent med noen som er i samme situasjon! (=

Send meg en PM eller no, så kunne vi kanskje tatt en kaffe en dag eller no? (=

Er det flere elverumsinger her kanskje? (=

Skrevet

Så bra:):) Hvordan får jeg sendt deg en PM? Ikke helt oppdatert på funksjoner her inne hehe...

Skrevet

Da bare klikker du på navnet mitt, så kommer du inn på profilen min, og da er det bare touch and go. (= men, jeg trooor kanskje du trenger å ha en profil selv først kanskje?

Skrevet

Ja, du må det, for jeg får ikke sendt deg no personlig melding før du har en. Du trenger jo ikke skrive alverdens om deg selv, det gadd vaffal ikke jeg. (=

Skrevet

hei dere:)

jeg er å fra elverum, født å oppvokst her:)

har termin noe før da, 9.juni på meg:)

Skrevet

Så koselig!! Det hadde jo vært så koselig å samles over ei skikkelig ammetåke! (= Som jeg prøver for harde livet å skåne mine barnløse venninner for! Så kan vi diskutere litt utstyr og alt mulig anna kjedelige greier som venninne mine gjesper av å høre om! Er det første bebisen din eller? (=

Skrevet

første min ja:D vært koselig å treffes ja! møte noen som er der nå, ikke de som har barn alt å ikke husker... hehe!

Ammetåke ja, hihi! ser nå at jeg hadde havna inne på 2.tri tilogmed! men det spiller vel ingen rolle....:) Første din å eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...