Gå til innhold

sykehusdietten....

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at det bare er vann man går ned? Og er det isåfall noen vits hvis man vil gå ned en god del i vekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler eurodietten. eurodiett.no

Skrevet

Jeg vil tro at grunnen til at man går ned men den diettetn er at man blir drit lei av å spise samme suppe i en uke..og til slutt matforgiftet av å spise noe man har laget for en uke siden.. Da raser man ned i vekt.. Også raser man opp igjen;-)

Skrevet

hvis det er noe man har laget fro en uke siden så tenker jeg at målet er å få en forgiftning, spy og ha diare så lenge at man blir innlagt på sykehus for på den måten å gå ned i vekt!

Sorry meg altså, men hva med å lage sunn og mager mat, trene og slutte med cola, saft og godis?

Jeg har tro på at man kan gå ned mye med slike kurer om man veier 120 kg etc for å få en motivasjon, men om man velger å gå ned de evt 10 kg man trenger på en kur, så går man bare opp igejn når man begynner å spise normalt.

Det er så MANGE som sier de har opplevd dette, så jeg skjønenr ikke slike produkter fortsatt selger som de gjør. Spis litt mindre og oftere, så overlever man helt fint og går ned i vekt.

www.vektklubben.no på grete roede er et kjempefint virkemiddel og det er GOD mat i tillegg:) Kan ikke bli bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...