Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Min dårligste service var en skomaker som egentlig sikkert var overarbeidet, med redusert åpningstid. Kom dit en dag da klokka var 14, tok i dørhåndtaket, døra var låst. Da kom damen og åpnet opp og ba meg vennligst respektere åpningstiden. Hun skulle rekke en buss og handle før den gikk. Dette fortalte hun meg omtrent 4 ganger på det ene minuttet jeg var der. Da jeg noen dager senere kom dit igjen, innenfor åpningstiden, kunne hun fortelle meg at hun ikke hadde riktig tråd i maskinen, mannen hennes var bortreist og (hun slo ut med armen) "du ser hvor mye jeg har å gjøre her. (Alt i en skikkelig sur tone). Fikk enda mer bakoversveis enn forrige gang, og fortalte henne hvilken elendig kundebehandler hun er. Tok selvfølgelig med meg skoen og skal aldri tilbake!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 På hotell i Ungarn. Frokosten var slutt klokka 10, noe som var greit nok, men vanligvis får man jo sitte litt etter at serveringen er over for å spise opp maten sin. De slo av lyset, akkurat klokka 10! Jeg bare lo, men min kjære, som ikke var vant til ungarsk "service", ble ganske sjokkert.
Knøtte85 Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Jeg er utdannet innen service yrket, så jeg er nok litt streng på kundebehandling. Så jeg har maaaaaange ganger opplevd å få dårlig service! Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå