Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i går og fant ut at jeg har kyssesyken!!!! Skulle egentlig begynne med spray på fredag, men nå får jeg ikke lov til det alikevel. Uff så deprimerende. Kjipt å være syk, men å ikke få starte på fredag føles helt forferdelig. Jeg vet at andre har prøvd mye lenger enn oss og at mange som får kyssesyken har det mye værre enn meg, men måtte bare syte fra meg litt alikevel...

Jaja, håper dere har en flott kveld:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, forstår godt det ble en nedtur for deg, men jeg råder deg virkelig til å ta det med ro så lenge de sier du må. Jeg hadde kyssesyken, og tok det ikke med ro, fikk mange komplikasjoner og det tok SÅ lang tid før jeg ble frisk:)

God bedring:)

Skrevet

Huff,,,skjønner du ble skuffet da ja.//

Men ta livet helt med ro ei stund,, så går det fortere over.

Go bedring :D

Skrevet

Takk for det:)

Skal nok ta det med ro ja, men skal ha 3 eksamener fremover, så satser på at jeg klarer å gjennomføre de uten å slite meg ut.. Ser jo at det hadde blitt litt vel stridt med ivf, kyssesyken og eksamener samtidig.

Håper jeg får starte så fort som mulig etter friskmelding med sprayen!!!

Nå pakker jeg med meg bøker og hunden og reiser hjem til mor og far:)

Ha en fin dag:)

Skrevet

Å nei!! Det var kjempetrist å høre. Kjenner følelsen av å ha gledet seg lenge til oppstart og dermed ikke få lov likevel...har opplevd det flere ganger og ble superskuffa selv. Lykke til med eksamen og ta det rolig fremover.....håper det ikke blir lenge til du blir frisk og rask igjen! Trøsteklem til deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...