Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 41 år og er gravid. Har ikke bodd så lenge i Oslo og kjenner ingen som er gravid på min alder. Hadde vært koselig å fått ei venninne som er gravid og rundt 40 år og bor i Oslo området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer med graviditeten!

Jeg er 39 år og nå gravid: 5+5. Er ung til sinns og har egentlig ikke tenkt noe særlig over det med alder ennå. Men du har helt rett i det med alder og graviditet. Det er litt andre bekymringer og en annen fase i livet for oss voksne enn de i 20-årene.

Bor i Oslo og trives godt med det. Vi har ingen barn men et innholdsrikt liv for det. Har prøvd i mange år å få og vært litt uheldig tidligere men nå skal det gå bra. Har begynt å glede meg litt og kjenner på kroppen det er noe som skjer...

Skrevet

Hei hei. Jeg er også innflytter, bor like utenfor Oslo og kommer fra Vestlandet. Har ikke så mange venner her så det hadde vært kjempe koslig å kunne blitt kjent noen :) Jeg er snart 38 og er 17 uker på vei. Hvor i landet kommer du i fra da ?

Skrevet

Hei! Har bodd litt rundt omkring. Mest i Nordland og Oslo. Er 7 uker på vei. Bor sør/øst i Oslo. Kanskje vi ikke bor så langt fra hverandre?

Skrevet

Hei;) Jeg er innflytter til oslo, ha bodd her et par år og har fått venner men ingen som er gravide eller som har barn.

Jeg er 37 år, og 11 uker på vei med mitt første barn. Bor øst i Oslo. Ønsker som deg å bli kjent med noen i samme situasjon som er omtrent på samme alder.

Ellaell

Skrevet

Da er vi flere her i samme situasjon. Kanskje vi kunne ha treffes en ettermiddag/kveld?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...