Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et par dager med diare, har gutten min fått litt sår stump. Lurer på om noen av dere har noen gode råd for hvordan jeg skal behandle dette, og forebygge.

Jeg skifter jo selvfølgelig bleie oftere, og lar han lufte stumpen sin mellom bleieskiftene. Har også brukt earth friendly baby sin diaper care cream, men føler ikke at dette gir noen god effekt.

Så O vise mødre, har dere noen gode råd til meg?:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inotyol-salve har jeg blitt anbefalt. Har enda ikke hatt behov for å prøve den(bank i bordet!), men det var den de fleste sa jeg burde ha på lur i skapet :) Mener jeg kjøpte den på apotek.

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg blander løveapotekets barnekrem med sink salve og smører det på. Det hjelper på min sønn sin såre stump, når han har hatt det.

Skrevet

Inotyolen fungerer kjempe bra, fåes kjøpt på apoteket=)

Skrevet

Bruker stellesalva fra mori of norway, den funker kjempefint (-:

Skrevet

Inotyol fungerer kjempebra fort. Datteren vår hadde diare ei uke og fikk såå sår stump, smurte med Inotyol salve og var nesten helt bra etter bare en smøring. Kjempeeffektiv.

Skrevet

vitapan salve(ikke krem) funka godt , inotynol, og krystallfiolett(lilla middel)

Skrevet

Weleda sin stellesalve fungerer kjempegodt, både på stumpen og om de blir litt sår bak ørene og under halsen om det ikke blir tørket godt nok etter badet;)

Skrevet

Tusen takk alle sammen:) Da var inytol salve kjøpt inn. Så da prøver vi den:D

Skrevet

Vi har brukt weleda og vært veldig fornøyd hittil, men nå hadde gutten min noen veldig motstridige småsår den ikke tok. Kjøpte inytol i går, han er nesten helt bra allerede. Genial salve:)

Skrevet

Ja, Inotyol er helt super- tar det meste av sårheten over natta, kjempeeffektiv=)

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med talkum - kjøpt på apotek (det tar fuktigheten). Den tok "knekken" på sår stump her i gården:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...