Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 I mitt tilfelle utgjør jo det ca 11000, så kommer hjelpestønad i tillegg.. Men klarer dere dere kun på dette ? Eller har dere bostøtte i tillegg ?? Og hvor lang behandlingstid er det for å få bostøtte? Bor for tiden hos foreldrene mine, men det funker dårlig.... ;(((
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har fått forlenget overgangstønad...selv om jeg først fikk avslag....men hadde heldigvis en advokat på dette tidspunktet pga mye tull med alt innen Nav....så hun klaget og anket og anket...helt til det kom til Trygderetten...og de måtte faktisk innse at de hadde gjordt en feil....så da kom det etterbetaling......DEILIG....har det enda...men er nå blitt samboer, så da stopper det opp snart....men verdt å prøve....barnet mitt har Alvorlig Astma, Adhd.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Ja, jeg fikk innvilget utvidet overgangsstønad, siden jenta mi er forsinket motorisk og språkelig + astma. Får bostøtte i tillegg ja, bidrag, dobbel barnetrygd, hjelpestønad. Klarer meg helt greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå