Prøvigjen Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 TOK TESTEN I DAG. 2 dager før IKM, og den er positiv!! har hatt 5 søskenfosøk,hvorav dette var det tredje FRYSEFORSØKET! HURRAA!! Hadde festelødning for tre dager siden, og VIPS - da skjønte jeg at dette gikk rette veien! Så det går altså an å bli gravid med frys!! Stå på - og lykke til alle sammen. Ikke gi opp!
Nea og juniors mamma Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 GRATULERER og til meg også pos test i går og blodprøve i dag. Dette var mitt første fryseforsøk og kan bare forestille meg hvor deilig det måtte være å endelig få pos test etter 5 forsøk. Kos deg videre nå
Pia76.. Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Men kjære vene da )))))))))))))))))))))))))))) GRATULERE til dere BEGGE:=))))))))) Dette var morro lesing,,håper vi er flere som slenger oss på snart;)
nifficat Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Gratulerer så mye, PrøvIgjen :-)) Det var veldig hyggelig lesning!! Kan jeg spørre deg hvordan festeblødningen artet seg? Litt klossete skrevet, men håper du skjønner hva jeg mener?? :-) Masse lykke til til deg!!!
Familieforøkelse Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 GRATULERE!!!!!!! Tenk, er det ikke helt UVIRKELI go FANTASTISK!!!!!? Jeg har selv ei eskimo jente som ligger og sover så søtt i sengen sin;-) Det er helt vidunderlig;-) og jeg vet at jeg er så utrolig heldig! Lykke til xxxxxxxxxxxxxx
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Gratulerer så masse:) Koz deg masse videre i rugeverden:)
håp-74 Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 GRATULERE !!!!!!! det er slike innlegg som gir oss den ekstra given til å fortsette. Masse lykke til videre med den voksende magen, håper jeg kan slå følge snart om alt for lenge!!!! skal teste 20. Mai. Ruger på 2 flotte ferske egg. Håpe håpe, gleder meg sammen med deg ; )
Stjernemagnolia Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Hurra og gratulerer med fantastiske nyheter! Vi andre rykker stadig fremover i køen
Prøvigjen Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 19. mai 2010 Tuusen takk for så mange hyggelige hilsninger. Trodde selv ALDRI dette skulle gå veien, og i hvertfall ikke med frys!! Men så feil kan man ta..;-) Nå får ivf-jenta vår på tre år søsken (forhåpentligvis, hvis dette går veien:-). Sist graviditet var "Svangerskapet from Hell": Var gravid med tvillinger, men i uke 24 mistet vi den ene jenta..(( I uke 26 kom henne som nå forhåpentligvis får et søsken!)... Sukk. Det har enda ikke gått opp for meg, gitt;-) Lykke til alle sammen! STÅ PÅ! IKKE gi opp!)))
Gjest Skrevet 20. mai 2010 #13 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer så masse til deg:) Jeg har akkurat testet positiv etter fryseforsøk, deilig følelse.
Prøvigjen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 21. mai 2010 Gratulerer så masse Troya 76. Det viser bare at det faktisk går an å blki gravid med frys:)) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå