Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

TOK TESTEN I DAG. 2 dager før IKM, og den er positiv!! har hatt 5 søskenfosøk,hvorav dette var det tredje FRYSEFORSØKET! HURRAA!!

Hadde festelødning for tre dager siden, og VIPS - da skjønte jeg at dette gikk rette veien! Så det går altså an å bli gravid med frys!!

Stå på - og lykke til alle sammen. Ikke gi opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER :) og til meg også ;) pos test i går og blodprøve i dag. Dette var mitt første fryseforsøk og kan bare forestille meg hvor deilig det måtte være å endelig få pos test etter 5 forsøk.

Kos deg videre nå :)

Skrevet

Men kjære vene da :))))))))))))))))))))))))))))) GRATULERE til dere BEGGE:=)))))))))

Dette var morro lesing,,håper vi er flere som slenger oss på snart;)

Skrevet

Gratulerer så mye, PrøvIgjen :-)) Det var veldig hyggelig lesning!! Kan jeg spørre deg hvordan festeblødningen artet seg? Litt klossete skrevet, men håper du skjønner hva jeg mener?? :-)

Masse lykke til til deg!!!

Skrevet

GRATULERE!!!!!!!

Tenk, er det ikke helt UVIRKELI go FANTASTISK!!!!!?

Jeg har selv ei eskimo jente som ligger og sover så søtt i sengen sin;-)

Det er helt vidunderlig;-) og jeg vet at jeg er så utrolig heldig!

Lykke til xxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Gratulerer så masse:) Koz deg masse videre i rugeverden:)

Skrevet

GRATULERE !!!!!!! det er slike innlegg som gir oss den ekstra given til å fortsette. Masse lykke til videre med den voksende magen, håper jeg kan slå følge snart om alt for lenge!!!! skal teste 20. Mai. Ruger på 2 flotte ferske egg. Håpe håpe, gleder meg sammen med deg ; )

Skrevet

Hurra og gratulerer med fantastiske nyheter! Vi andre rykker stadig fremover i køen ;)

Skrevet

Gratulerer og lykke til begge to!!!

Skrevet

Gratulerer!!!!

Skrevet

Tuusen takk for så mange hyggelige hilsninger. Trodde selv ALDRI dette skulle gå veien, og i hvertfall ikke med frys!! Men så feil kan man ta..;-)

Nå får ivf-jenta vår på tre år søsken (forhåpentligvis, hvis dette går veien:-). Sist graviditet var "Svangerskapet from Hell": Var gravid med tvillinger, men i uke 24 mistet vi den ene jenta..:((( I uke 26 kom henne som nå forhåpentligvis får et søsken!:))...

Sukk. Det har enda ikke gått opp for meg, gitt;-)

Lykke til alle sammen! STÅ PÅ! IKKE gi opp!:))))

Skrevet

Gratulerer så masse til deg:) Jeg har akkurat testet positiv etter fryseforsøk, deilig følelse.

Skrevet

Gratulerer så masse Troya 76.

Det viser bare at det faktisk går an å blki gravid med frys:))

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...