Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med 3d ultralyd i Trondheim?

Var på ul på St. Olavs forrige uke, og der fikk vi se en frisk og fin jente :) Men vurderer å bestille en 3d ultralyd hos Medicus etterhvert. Har hørt litt begge deler,noen mener det er kjempeinteressant mens andre mener det er bortkastet.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv ikke vært på 3D ul, men hvis du velger å gjennomføre en 3D ul ville jeg anbefale deg Ultraportalen.no, den er drevet av noen fantastiske jordmødre som til daglig jobber på St. Olavs. Du kan bestille time på nettet og så får du visst med eg en "minnepenn" med bilder. Lykke til.

Skrevet

Jeg har bestilt time hos Ultraportalen. Kan ikke si så mye om det før jeg har vært der da, men synes det så bra ut og så er det 700 kr billigere enn Medicus! Og så får man med en minnepenn med bilder hjem ja, og det er jo litt gøy :)

Skrevet

Hva koster det på disse to stedene?

Skrevet

Jeg vurderer nå ultraportalen, for på Medicus koster det visst 1600 kr, og det syns jeg er litt dyrt..

Skrevet

Jeg har ikke vært på 3d ultralyd, men jeg var på tidlig UL på medicus i uke 11... Jeg fikk kjempeservice og var veldig fornøyd da jeg gikk ut. Gynekologen forklarte kjempebra og gav masse råd :) Men ikke sikkert alle der er like hyggelige, det vet jeg ikke... Men er enig i at det er dyrt med 3D der så hadde nok heller vurdert ultraportalen ja... Visste forresten ikke om de jeg, så takk for den :)

Skrevet

tusen takk for tipset,da skal jeg sjekke ultraportalen :) Synes også 1600 var litt dyrt,så derfor jeg ville vite om det var verdt det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...