Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Hei! Min 6 mnd gamle gutt har hatt daire nå i 5 dager. Hadde feber to første dagene. Nå er det bare diare. Vi har byttet fra hipp MME da han ikke ville ha det lenger til NAN2, kan dette være årsaken til diare?? Ammer kveld,natt,morgen.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Ring legen, det er nok det tryggeste og gir deg det beste svaret.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Var hos lege på fredagen. Ingen smarte svar å få der. så lenge han er i form og drikker rikelig så skulle vi bare la det gå. HI
Gjest ->>- Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Tja. MME-bytte kan påvirke magen, men det er ikke særlig sannsynlig siden han også hadde feber. Etter fem dager med diare på en såpass liten baby synes jeg i grunn du godt kan ta en tur til legen i morgen. Greit å få en sjekk, selv om du mest trolig bare får beskjed om at det er en magesjau og å være obs på dehydreringstegn.
Kengurine Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Hei Vært omtrent samme her. 5 dagen nå, 4 med diare og den første med oppkast. Vi har ikke vært til legen, men har passa på væskeinntaket. Allmenntilstanden virker bra nå, så jeg tar det på et bra tegn. Feber de to første dagene. Får virkelig et annet syn på bæsje-bleier........ . Jeg ammer og gir hjemmelaget grønnsaksmos, nestle-grøt og fruktmos. Har ikke gjort noen endringer i kostholdet siste dagene, så blir overrasket om det har noe med maten å gjøre. Men tenkte å prøve annen sort grøt likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå