lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Der fikk jeg se et hjerte som banket som bare rakkern heldigvis! Lille nurket var 16mm, og hun mente jeg var 8+3 da jeg var der. I følge megselv var jeg 8+1. Lurer på om jeg skal gå ut i fra det hun sa om 8+3, eller min egen som var 8+1. Vil selvfølgelig gå for hennes målinger for da er jeg 2 dager lengre, hehe.. Har mye å si disse 2 dagene altså! Noen andre som har vært på tidlig UL? Og hvordan forholder dere dere til den beregningen de har kommet med? Tenker i forhold til den ordinære ultralyden.. Er jo kjipt å gå utifra de hun sier for så å bli satt tilbake ganske mye igjen på den ordinære.. Hmm, noen som skjønner hva jeg mener? Hehe, ble litt rotete dette her..
mammasgull Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Hehe... to dager av ni mnd, DET henger vi oss opp i Er nok litt lik på deg der, men gå for hennes målinger du, de to dagene i fratrekk lenger uti svangerskapet betyr sikkert lite da, om det skulle skje. Men akkurat i den fasen du er i nå, så spiller to dager stor rolle, for hodet...
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Hehe, ja gjør det as! Men da går jeg for det hun sa jeg da Noe som betyr at jeg er 9+0 i dag! Juhu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå