Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Jeg skal få tilbake 50 000 på skatten og leverte uten noen endringer. Er det ikke sannsynlig at jeg får det utbetalt i juni da? Står at hvis man får det til høsten vil man få brev om det. Men er lønnstaker og ingen endringer så da bør det vel gå greit til sommeren..?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Helt umulig å svare på.... De flest får før sommeren, men det kan også hende du må vente hvis skatteetaten ikke rekker å behandle saken din ferdig før fristen. Det er ikke helt uvanlig at vanlige lønnsmottakere også må vente til oktober før de får oppgjøret. Du får da brev om dette omkring midten av juni
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Det er ca. 10% som får skatteoppgjøret i oktober/november.... Jeg var i samme situasjon som deg for 2 år siden. Skulle ha tilbake nesten 60.000, hadde ingen endringer, og hadde sett frem til DEN ferien... Hadde også byttet jobb, tatt ut feriepengen i den gamle jobben (og ikke spart, for jeg skulle jo få tilbake så mye på skatten), og i det hele tatt... Så var jeg en av de "heldige" utvalgte som fikk penger i oktober/november i stedet.. Ble riktignok DEN julefeiringen, men uansett... Jeg planlegger ALDRI med å få tilbake skattepenger i juni lenger, i allefall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå