Gjest Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Jeg vet ikke om du husker det, men avtalen vår var opprinnelig at mage, rumpe, og lår skulle krympe, og puppene skulle du la være i fred. Husker du det? Vel, nå er situasjonen slik at du har ikke gjort jobben din ordentlig! For selv om låra og deler av rumpa har blitt mindre slik at noen bukser må heises opp med jevne mellomrom og dongeribuksa er ett lite skritt nærmere til å passe helt perfekt. Men når jeg prøver den, ser jeg da denne ekle rullen som dessverre må kalles min mage henge over og rynke seg i strekkmerkene. Puppene er heller ikke hva de en gang var. I stedet for å la dem være i fred og heller gjøre dem litt mindre, så har du altså bestemt deg for å forflytte på ting, med det resultat at brystvortene ikke bare har forflyttet seg lengre ned, men jeg ser antydninger til at de har flyttet seg til siden. Hva har du, slankekur, tenkt å gjøre med dette? Jeg har holdt min del av avtalen med mine daglige sykkelturer på minimum en mil og mitt sunne bevisste kosthold, så hva skal vi gjøre for å forbedre samarbeidet? Og hvem skal eventuellt ta på seg ansvaret for å få puppene på stell igjen? Jeg bare spør ettersom det tydeligvis er et par klausuler i vår kontrakt vi ikke er helt samtstemte om.....
Himmel og hav Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Uff, hadde du satt deg skikkelig inn i sakene på forhånd, så hadde du visst at slankekurer er omtrent like pålitelige som kjedemail fra Nigeria. De lover mye i forkant, men er pilråtne når det kommer til gjennomføring. Du kan prøve å kontakte forbrukerrådet evt. "bygg og bedrag" på Tv3, siden det kan komme til å kreve store strukturelle endringer. Kontrakten er nok knapt verd salatbladet den er skrevet på. Synd men sant. Men, for å se på den lyse siden av saken, så kan rullepupper være praktiske til oppbevaring av blyanter, sedler, tippekuponger, kleenex og annet man gjerne skulle ha lagt et sted når man tripper rundt i skinny jeans uten lommer ;-)
PAVEEL Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Min slankekur har også brutt den avtalen!!! Tilfeldig???? min favoritt bh er blitt for stor! Blir en stor lomme over puppen. Kunne brukt den resterende plassen som oppbevaringsplass. Hvorfor kunne ikke det fettet som har blitt borte fra kroppen beveget seg oppover og fylt ut tomrommet??
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Ja det kan du si PAVEEL ! Her er jeg helt klar og tydelig på mine betingelser for å få vekk magerull og bleieræv, men hører kuren etter? NEIDA! Jeg skulle sjekka opp i samtlige registre før jeg bestemte meg for å leve sunt og aktivt, så skulle det sett ganske så annerledes ut! Skal bli en spennende fortsettelse, for har man bestemt seg for å vinne over magerull og kompisene dens så har man bestemt seg! Siste kalori er ikke forbrent ennå!
Gjest sug lut Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Kjære kunde. Du må ha misforstått grundig. Du kan ikke legge betingelser på den måten der, da jeg er en fri og kunstnerisk sjel, og jeg så i deg et potensielt Picasso-maleri med vridde vinkler og kubistiske pupper. Dette er kunstnerens privilegium. Hilsen slankekuren.
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Kjære kur, du har begynt å oppnå det du ville, jeg føler meg ihvertfall som et picasso-maleri med deformerte bryster og vinkler og tillegg jeg aldri før har sett. Var det de betingelsene som stod i liten skrift?
Gjest sug lut Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Kjære kunde, det er en del av vår kunstneriske frihet at vi ikke skriver noe med liten skrift, vi bare gjør det.
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Og nettop derfor kommer jeg aldri til å forstå meg på kunst
Gjest sug lut Skrevet 11. mai 2010 #10 Skrevet 11. mai 2010 Bare vent til jeg tar for meg ansiktet ditt.
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #11 Skrevet 12. mai 2010 Og jeg går ut fra at det ikke er returrett, og at eneste som kan hjelpe meg fra deformasjons-helvetet er om jeg blir mutant slik som gjengen i X-Men? I can fly! Eeeeh.. Ikke den type mutasjon jeg var på jakt etter...
Gjest sug lut Skrevet 12. mai 2010 #12 Skrevet 12. mai 2010 Kjære kunde, jeg kan røpe at jeg har planer om å sende deg på Høstutstillingen som en tredimensjonal lydinstallasjon. Jeg synes I can fly var rørende og passe kryptisk og befaler derfor at det er ditt eneste lydspor heretter. Vi har tre måneder på oss - dette kan bli bra. Hilsen kuren
Gjest amandine Skrevet 12. mai 2010 #13 Skrevet 12. mai 2010 Jeg mistenker at jeg også har den utgaven av kuren, må visst oppgradere. Har iallefall lagt ut bunaden.
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #14 Skrevet 12. mai 2010 Alder og tyngdekraft gjør dessverre at slankekurer ikke er det de engang var. Min samarbeider heller ikke, og derfor har jeg nå lurt den ved spise mer som jeg har lyst, men å gå fjellturer 4 ganger per uke. Ble ganske optimistisk igår, da jeg så at rumpa mi ikke lenger har et dypt søkk med plass til kulepenn i, der den gå over til å bli lår.
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #15 Skrevet 12. mai 2010 Jøsses! Ikke verst. Men jeg synes da ikke at 26 er noen alder for å få pupper som om jeg skulle vært middelaldrende, eller en magerull som på død og liv skal titte over buksekanten? Nei, jeg tror jeg må oppgradere jeg også til slankekur versjon 2.0, for dette var ikke noen morsomme resultater!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå