Frkena Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Ble bare feil her med profilen og bildene så vi prøver på nytt.. I dag tok testomanen i meg over:) er på cd 27. Tror jeg bruker å ha el på cd 15-16. På cd 20 hadde jeg spotting, bare litt rosa utflod. Tok en billigtest i dag, syntes jeg såg en skyggestrek og tenkte at det sikkert var innbillning. Men tok en til og lurer enda på om den er skyggestrek, stoler overhode ikke på mitt eget syn i denne beibijakta, kansje lysten er så stor at man ser syner. Hva tror dere jenter? Ble sånn etter 1-2 minutter. http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/578070
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 gratulerer!!!!!!!!!!!!! ser tydelig en rosa svak strek der så ingen tvil: du er gravid:)))))
Frkena Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Jeg ble litt satt ut her:) har jo lest om mange som får falske positive, å syntes at streken var så svak at jeg ikke helt vet om det tells. Tørr rett å slett ikke håpe:)
så gla' Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Denne testen ser da veldig positiv ut ;-) Gratulerer så masse. Du er nok gravid ja :-D
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 hadde tolket den som klart positiv ja!!)) gratulerer...cb er ganske sensitiv..er sikker på at hvis du bruker cb sin test morgen er den myye sterkere..men den der er positiv altså...noe annet hadde ikke jge trodd..
..snøklokke.. Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Denne bør du absolutt ikke tvile på, der er jo en tydelig strek. Når jeg testet svak positiv så var det av helt annen kaliber enn dette. Da var den virkelig svak. Gratulerer:)
Frkena Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2010 Jeg går rundt i en tåke her, tror ikke at det har gått opp for meg. Tørr rett å slett ikke tro det:) Sambo er borte på jobb, han fyller 32 år i neste uke, tenkte å ta en cb digital og om den er positiv skal jeg pakke den inn å gi i bursdagsgave:)
White*Angel Skrevet 11. mai 2010 #10 Skrevet 11. mai 2010 Gøy at det klaffer for noen! Det blir en kjempefin gave =)
Frkena Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2010 Ser du har prøvd en stiud whiteangel, håper virkelig at spira sitter snart hos deg også I all galskap kjørte jeg nettopp på apoteket å kjøpte cb digital. Rev opp testen så snart jeg kom inn døra, egentlig helt tåpelig å teste på ettermiddagsurin men det sto GRAVID!!!!!! jeg tror jeg svimer av, er helt skjelven. nå håper jeg bare den klorer seg fast i 9 månder:)
Carina har to små gull Skrevet 11. mai 2010 #12 Skrevet 11. mai 2010 Gratulerer så kjempe masse Og masse masse lykke til
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. mai 2010 #13 Skrevet 11. mai 2010 WEEEEEEEEEEEEEE:)))))))))))))) Visste jo du var gravid!!! Så gøy å se det i klartrekst da! Men du; de digitale viser bare resultatet inntil 24 timer, swå hvis du skal pakke inn en test til din sambo må du helst ta den rett før han skal få den (opplevde nemlig en gang at teksten forsvant etter 2 timer....... teksten var borte når jeg skulle vise sambo.....) Kooooos deg med den voksende magen:)
Frkena Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 11. mai 2010 Tusen takk allesammen:) tror det kommer til å ta flere dager å få dette til å synke inn:) Maddemor, oi det var bra du sa i fra om det:) kjøpte heldigvis 2 tester så skal ta en rett før han får gaven. Er så spent på hvordan han kommer til å reagere at jeg nesten sprekker. Snakket med han i tlf i stad, hadde så lyst å si det. Men vil gjøre det ansikt til ansikt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå