Gå til innhold

Erfaring med Hoco vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med Hoco travel light? Jeg vet at denne vognen er forholdsvis ny, men kanskje noen evt. har erfaring med andre vogner fra Hoco.

Så på travel light på foreldre og barn messen nå i helgen, og syns den virker veldig flott og den oppfyller alle kriteriene våre. Vi får sommerbaby, og ønsker en liten og nett vogn med svingbare forhjul.

Ser nå at utstillingsmodellen er satt ned mye, så har veldig lyst til å slå til nå: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22283301

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare dytte litt på denne igjen, for nå har jeg fått vognen og prøvetrillet den ute i dag, uten baby (har ikke termin før i juli), og den er rett og slett fantastisk. Jeg er veldig glad jeg slo til på tilbudet, og andre jeg har snakket med som har hatt Hoco har bare positive erfaringer, så det lover godt.

Har tidligere hatt Bugaboo cameleon, men syns den var veldig skranglete. Denne derimot er veldig god kvalitet, kjempestødig og har større hjul. Og til den prisen! Føler at jeg har fått veldig mye vogn for pengene. Gleder meg veldig til å trille babyen i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...