Gå til innhold

Hvor mange av dere har knulla legen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere ganger i uka. Men jeg bor sammen med ham, da.

Å knulle sin EGEN lege er ikke spesielt lurt, hverken for deg eller for ham. Mulig du ikke er smart nok til å skjønne det, siden jeg oppfatter deg i innlegget ditt som om du skryter av det. Håper du ikke vil angre på det senere, men jeg håper egentlig at legen din får svi for det! En lege som "knuller" pasienten sin - mens de fremdeles har et pasient-lege-forhold - er ikke akkurat en spesielt god catch.

Skrevet

ikke legen, men rota med ambulansesjåføren og hatt meg mye med snekkeren:)

Skrevet

Og der var man i gang med den idiotiske trollinga igjen...

Skrevet

Jeg kjenner en lege som giftet seg med en pasient. De bare avsluttet lege pasient forholdet da de skjønte at det var noe mer der. Faktisk ikke så big deal altså.

Skrevet

Hvem snakker om god catch her? Vi snakker da bare om knulling..

Skrevet

Hvis man avslutter lege-pasientforholdet, er det greit. Hvis ikke - er det ikke greit.

Og ang catch, dette med at leger blir sett på som en god catch er vel ganske utbredt. Det er vel derfor HI skrøt av at hun hadde knulla legen? Og ikke rørleggeren, bibliotekaren eller bilmekanikeren? Herregud. Get a life, HI. Pass bare på at ikke legen din utnytter deg!

Skrevet

Jeg gjør!!!!!!!!

men er kjæresten så ikke så stort egentlig...

Om det er fast legen din du ligger med er det faktisk et alvorlig brudd på lege moral og i yterste konsekvens kan han miste lisensen sin. Håper ikke du skryter like mye av dette i rl...

Skrevet

Herregud så patetisk du er, HI. Tipper legen din ikke skryter av at han har knullet et brødhode som deg.

Skrevet

Tror Hi mente at det var litt "ulovlig" og at det var derfor hun skrøt litt. Hadde vel vært det samme om hun skrev læreren. Og nei, jeg tror ikke folk flest nødvendigvis synes at leger er en god catch.

Skrevet

Jeg må bare si det, siden alle følger opp: GOOD catch.

Skrevet

NN 14:55: Nei, de burde egentlig ikke gjøre det... Mtp hvor mye de jobber, og hvor mye man blir sittende hjemme alene. Vakter og mye annet styr. Men jeg tror fremdeles at HI ikke ville skrytt like mye av at hun hadde knulla en lærer. Beklager.

Skrevet

Hvor står det at hun skryter? Det er vel like god story, eller bedre, at man har knulla læreren.

Skrevet

Hi her. Hoho, så korttenke enkelte av dere er. Hvor står det at jeg skryter? Tenkte bare å føre en helt generell spørreundersøkelse. Og nei, jeg skryter ikke av det irl. Hvorfor skulle jeg det? Jeg er jo gift.

Skrevet

Patetisk er du, okke som!

Skrevet

Du er et godt gammeldags ludder, med andre ord?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...