Gå til innhold

Klør seriøst mye i musa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt oppe med klitoris, klør noe sykt...

Hva kan det være?

Tenkte å kjøpe Canesten for å se om det hjelper, hvis det er soppinfeksjon. Men må ha penger før helga da, det koster jo litt...

Venter i det lengste før jeg vil kontakte lege, noe så pinlig. Men så tenker jeg at hva om det er noen kjønnsykdom som blir verre om jeg venter?? Har ikke hatt omgang med andre enn mannen min og han klør ikke.

Og NEI det er ikke tull, tør bare ikke ta det på Skravle da mange vet hvem jeg er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert sopp.

Prøv naturell youghurt, luftige truser, nakenmus om natta inntil du har penger :)

Skrevet

Bare salve hjelper, ikke alltid du trenger applikator.

Den koster ikke så mye. Ellers hjelper det jo med rengjøring og å føne det tørt etterpå- Samt å lufte musa litt - gå i kjole eller skjlørt hjemme med musa i det fri .-)

Skrevet

Prøv å få kjøpt deg canesten fortest mulig. Er ganske sikker på at det er sopp.

Ellers er det veldig viktig å la musa lufte seg mest mulig ;-)

Lykke til :-)

Skrevet

HI igjen

Takk for svar- da skal jeg se om jeg får tak i Canesten. Var det jeg trodde det kan være ser du- hatt det når jeg har gått gravid med begge ungene.

Er det sann?

https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=17094&c=&g=false&ref=search

Holder det med kremen? Ser ikke poenget med den en dytter oppi der...

https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=1516256&c=&g=false&ref=search

den var ende dyrere og

Skrevet

Jeg har brukt bare kremen hver gang jeg har hatt soppinfeksjon og det har fungert kjempebra :-) Og ja det er den i den første linken :-)

Skrevet

Kanskje du har fått diabetes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...