Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 evt tynnest i? regner med noen er kjent på dette området.. tenker på bunad..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Rødt hvitt og blått i striper er ikke kledelig på noen!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Svart er den mest "kompakte farge" og får oss til å se på en gjenstand elelr person som tyngre enn denne er..Sort er også med på å få en person til å virke eldre.. Det er gjort forsøk på dette. Man har spurt tilfeldige peronser omå gjette alder og vekt på en gruppe mennesker..Først er de kledde i svarte klær, deretter i andre farger. Og det var en signifikant vekt- og aldersøkning med sorte klær. Når det kommer til bunad så er vel ingen bunad slankende akkurat, men så lenge man ikke er ekstremt fet og fasongløs, så kan bunad være veldig feminint og pent på mange kvinner. At man er liten og rund har ofte ikke noe ogs i da en fremhever byste og midje ofte ) Nå vet jeg ikke hvilke farger "din" bunad kommer i, men velg den fargen som står best til DINE farger )
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Trønderbunaden er i blå,grønn eller rød. Det er denne jeg tenker på. Selv er jeg en rødtopp,og veldig lys i huden.. og jeg vet ikke hva som er "mine" farger =/ er ganske lav også.. normal vekt.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Du blir aldri slank i en bunad, men grønt er vanligvis veldig flatterende til rødtopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå