Gå til innhold

Kjære Magica fra tryll. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du så på meg tildligre i år og fikk rett på en god del. Bl.a kjønn. Er en liten gutt i magen min denne gangen også. :) Lurte på om du har mulighet til å ta en titt til?

Kan du se noen fødselsdato denne gangen? Forløpig termin er 17 okt. Lurer også på om jeg får flere barn senere og evt kjønn.

På forhånd tusen takk. Kan godt se tilbake om du ønsker det.

f:240185

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får opp den 20.oktober. Tror du får 3 tilsammen, jente tilslutt:)

Hvilket kjønn har jeg i magen min? 1 eller 2? Ser du noe rundt fødselen? Termin 9.januar.

Klem

Skrevet

Spennende. Jeg har sett på deg for noen mnd siden og jeg tror definitivt at det er ei jente. :) Sterk jentefølelse. Får bare opp ei. :) Får opp normal fødsel og fødselsforløp. Noe raskt på slutten. Får opp 2 januar. :) Får vondt i bekkenet så føler at du kanskje vil plages litt med det. :( Håper ikke det blir for ille.

Klarer du å se når jenta evt kommer?? mange år til eller blir det enda en på rappen..? hehe.. :)

Skrevet

Håper du har rett!:) Kan jeg få fødselsdatoen din?

Skrevet

Liten pause før neste;) Tror det blir 2014. Om du da blir gravid eller evt føder dette året kan jeg ikke helt si foreløpig....

Skrevet

Veldig spennende. :) Er det som er planen. :) Så spennende om du får rett i dette. :) fødselsdatoen min står i første innlegg: :)

Klarer du å se om det blir videreutdanning mellom her?? Håper på dette, bare jeg kommer inn. :)

Skrevet

Å,-så ikke det jeg..men gikk visst greit uten;) Ja, jeg tror det blir videreutd mellom denne babyen og neste.

Skrevet

Spennende. Tusen takk for tiden din. :) Setter veldig stor pris på det. :)

Ser du noe annet spennende i livet mitt?? Nå maser jeg fælt på deg. Bare hvis du har tid og overskudd altså. Trenger ikke svare. :)

Skrevet

Sitter egentlig og venter på storinnrykk og middagslaging;) Men kan jo se mer med korta f.eks en annen dag..... Tenkte plutselig på bil????

Skrevet

Det forstår jeg. Skal igang med dette selv. Har aldri blitt sett på med kort så det hadde vært spennende om du hadde hatt tid til. Vi har snakket om ny bil, men har vel egentlig satt det litt på vent. :)

Kunne du kanskje sett på sønnen min en dag du har tid. Han har vært så innmari mye syk siden barnehagestart i januar. Vil egentlig bare vite om det bare er en naturlig del av barnehagestarten eller om det er noe mer som plager han. Fått henvisning til øre-nese-hals. Han er født 2.3.09 :)

Skrevet

Ja, da blir det vel ny bil på dere etterhvert da;) Ja, skal se på han en annen dag! Føler vel egentlig det er naturlig.....men jeg skal sjekke mer!

Skrevet

Det forstår jeg. Skal igang med dette selv. Har aldri blitt sett på med kort så det hadde vært spennende om du hadde hatt tid til. Vi har snakket om ny bil, men har vel egentlig satt det litt på vent. :)

Kunne du kanskje sett på sønnen min en dag du har tid. Han har vært så innmari mye syk siden barnehagestart i januar. Vil egentlig bare vite om det bare er en naturlig del av barnehagestarten eller om det er noe mer som plager han. Fått henvisning til øre-nese-hals. Han er født 2.3.09 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...