Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 En bekjent tenker å ta med vogn i 17 mai toget i år, til barnet sitt - fordi hun mener det er for langt å gå den ruta de har lagt opp (ca 40 minutter tenker jeg i 17 mai tog tempo) Barnet er førskolebarn nå. Ungene skal gå foran og ha med fane og det hele. Jeg mener det nesten blir flaut for barnet jeg.... Greit nok at hun alltid får sydd puter under armene, men det er jo snakk om å gå sammen med de som blir klassekamerater til høsten... Flere som hadde ragert ?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Hvis barnet ikke er sykt eller har andre funksjonshemninger kan det selvsagt gå førti minutter.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Jeg må si jeg reagerer litt når barn jeg kjenner og vet ikke har noen sykdom som gjør at de blir fort slitne e.l. sitter i vogn titt og ofte. Fra barna er 3-3.5år så mener jeg at de bør kunne klare seg uten vogn i nærmiljøet og fra 4år er vogn en uting så fremt man ikke skal på LANG gå tur!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Hi her. Nei, det feiler henne ingen verden ting. Sunn, frisk og kvikk - men veldig bortskjemt.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 To åringen her i huset hadde gått den glatt...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Stakkars unge, må jo bli så flaut for han/ henne! Sønnen min på 2,5 går 40 minutter, så det er i alle fall bare tull fra foreldrenes side. Jeg jobber som lærer, og når friske 6-åringer begynner å klage på at de er slitne etter 10 minutters tur begynner jeg å lure på om de har sittet inne fram til de begynte på skolen.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Vi brukte vogn i 17. maitoget i fjor, da var jenta 3,5 år. Vurderer det i år også, men vi har faktisk ikke brukt vogna siden 17.mai i fjor. Kan uanset være greit å ha vogn for å ha saker og ting i og slippe å bruke sekk. Men enig med flere over her, om barnet skal begynne på skolen til høsten hadde jeg ikke engang vurdert vogn. Da ønsker vel barnet å gå sammen med vennene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå