Ann-Kristin og William Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Hei jenter! TR kom på besøk 23.mars, men hadde mensen bare i såvidt 2 dager, med veldig liten blødning- ca. 1 uke etter TR hadde jeg sinnsykt vondt i magen i 2dager. Skal etter kalkulatoren ha EL i dag men ikke noe slim ingenting.. Hvis jeg er gravid, så er jeg vel 6-7uker, kan jeg ta en test når jeg kommer hjem fra jobb tro? Man skal vel teste av morgenurinen, men hvis man er såpass på vei vil den slå ut uansett på dagen?? Noen synspunkter??
frøken! Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Hei. Hvis du er gravid å så langt på vei skal det ikke være noe i veien med å teste midt på dagen Men man burde vel uansett ikke drikke flere liter vann rett før testing. Kan jo hvertfall ikke skade å ta en test=) Lykke til med testing..
Ann-Kristin og William Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Takk for svar frøken! Du har rett, får vel bare forte meg hjem etter jobb! Hehe :-)
Ann-Kristin og William Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2010 23. april skulle det være, hadde TR 22.mars men da helt vanlig blødning..
frøken! Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Får håpe testingen blir positiv for deg da=) Krysser fingrene!!
Ann-Kristin og William Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2010 Tusen takk, kjenner at det er helt utrolig vaansklig å konsentrere meg på jobb! :-P hehe Hva med deg da? Prøvd lenge?
frøken! Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Skjønner den Nei, dette blir faktisk 1pp =) Er ferdig med min første ordentlige mensen etter pilleslutt idag så nå er det bare å vente på el.. Har hatt lyst på barn en stund, men det har lix ikke vært riktig før nå.. Så dette blir spennende!! Med deg da??
Ann-Kristin og William Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2010 1PP ja, velkommen til testefest! Hehe :-) Har du vært sammen med BF lenge eller? Vi har vært sammen i nesten 4 år, så nå passer det med barn fant vi ut av, vi er i 4PP nå, så har IKM 24.mai. Kjempe spennende! :-D
frøken! Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Takk takk Vi har vvært sammen i nesten 3 år Og han har en sønn på snart 7. men skal bli morro med en egen da Håper ikke det tar så veeeldig lang tid da hehe. Men det får gå som det går. 24 mai ja. Blir spennende, er jo ikke så alt for lenge til =)
Ann-Kristin og William Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2010 3 år ja, da er det på tide ;-) hehe, det var sånn vi følte det hvertfall! Du må gå inn på spå/horoskop siden å spå deg! Det var morro, gjorde i stad, kjempegøy. Håper bare det stemmer!
frøken! Skrevet 11. mai 2010 #11 Skrevet 11. mai 2010 Ja er det =) Ja skrev inn der i stad faktisk Spennende.. Hva ble du spådd da??
Ann-Kristin og William Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 11. mai 2010 Blei spådd at detta var måneden for meg! hehe Du da? Måtte bare teste... negativ selvfølgelig.. :'-(
LanzaroteJenta Skrevet 11. mai 2010 #13 Skrevet 11. mai 2010 Hei på du! Jeg har holdt på å bli sprø! Jeg er 80% sikker på at jeg er gravid. HAr hatt masse symptomer, og venter (eller ikke...) TR på fredag. Klarte ikke å holde meg og nesten spratt opp av sofan og kjørte til apoteket og kjøpte 2 tester i sta. Selv om det er sent på dagen, MÅTTE jeg bare prøve en Med litt godvilje kunne jeg skimte så vidt en liten skygge i det fjerne, så jeg skal definitivt prøve igjen på fredag morgen. Tror jeg begynner å bli lettere sprø av dette her altså... Dette var jo ikke akkurat synspunkter på innlegget ditt AK88, men det passet så fint under overskriften Teste?? Stå på
Ann-Kristin og William Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 11. mai 2010 Hvisker gratulerer til, så kan vi skrike gratulerer til fredag!! Krysser fingrene for deg!! Skyggestrek, strek = strek syns nå jeg :-D Masse lykke til på fredag hvertfall, let me know :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå