*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 .......kledde meg i hui og hast for å rekke noe. Var først hos legen, så på apoteket og da jeg gikk blant hyllene på rema 1000 syntes jeg noe hang fast rundt ankelen min, ei rosa og kvit truse, med blonder. Håper ikke den hadde vært der lenge ;-I
Villa Perlesukker Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Å herre jesus da hadde jeg dødd. haha så utrolig flaut... jaja... klem til deg
petite fleur Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Hi hi, håper ingen så det da :-) Jeg har gjort det samme med en tynnstrømpebukse. Vi sto en hel gjeng utenfor skolen og skravla (vgs) da en kompis av meg begynner å dra i noe som stikke ut av buksa mi nede ved ankelen. Han dro og han dro, er jo elastiske disse strømpebuksene..... Vi holdt på å le oss i hjel, dere vet hvordan man er i den alderen :-) Får fortsatt høre det...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Var det en sametruse?? Hehe
Vrimle Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Huff.. skal trøste deg med at du ikke er den eneste;) Da jeg hentet gutten i barnehagen en gang, kom en av de ansatte bort til meg med en pose, jeg skjønte ikke hva det var, for han sa ikke noe, men da jeg så i den ble jeg rimelig flau! Der lå g-strengen min. Den hadde visst hengt seg på en borrelås på sekken til gutten, og jeg hadde ikke engang oppdaget det da jeg leverte han i barnehagen. Ofte må jeg ta av meg buksen når jeg har tatt den på, hvis den ikke er nyvasket for å se om jeg har vrengt av meg den og trusen dagen før.. kjedelig om trusen stikker ut det ene benet på buksen.
Bettybu Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Jeg var vel for kjapp avkledning om kvelden, da jeg gikk på ungdomsskolen. Hoppet ut av buksa/trusa og den landet sikkert på gulvet!! Jeg skiftet truse hver dag, men bukse ble jo brukt flere dager.. Pga lang vei/få elever , så hadde vi taxi til skolen.. En morgen oppdaget jeg denne trusen, som holdt på å dette ut av ene buksebenet...Mens vi satt i taxien. Fikk vel ristet den av, men ikke plukket den opp, så den ble sparket UNDER setet.. Skal tro hva sjåføren tenkte neste gang han ryddet i taxien??? Hihi... Flaut?? JA!!
kokosyklus Skrevet 11. mai 2010 #10 Skrevet 11. mai 2010 Ha ha, dette er så bra. mormoren min fortalte det samme fra en gang da hun fortsatt jobbet. hun sto på full t-banestasjon på Nationaltheatret og hadde SKIKKELIG slitt undertøy. Strikken røk og trusa kom ramlende ned anklene hennes:) Må ha vært rundt 60-70 tallet og de fleste gikk fortsatt med skjørt. Hun lo visst HØYT på beste mormors vis og kaste trusa i søpla. En streng mann med dokumentmappe tittet skrått på henne og hun bare: "Hva annet mener du jeg skal gjøre???Grine??" jeg digger mormora mi:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 11. mai 2010 #11 Skrevet 11. mai 2010 Hi hi:) nå fikk jeg meg en god latter:) hadde mest sannsynlig dødd på meg jeg:)
Emil & Røra Skrevet 11. mai 2010 #13 Skrevet 11. mai 2010 Ok, jeg skrev dette som anonym for en stund siden men: Datteren min på 1 1/2 igikk i barnehagen med min skittne stringtruse dratt opp rundt livet under kjolen sin uten at jeg oppdaget det. Nå er det slutt på leking på rommet der skittentøyet er for å si det sånn. Piiiiinlig !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå